REKLAMA

Trenuj jak Cristiano Ronaldo

Ronaldo to jeden z najdroższych piłkarzy świata, ale swoją grą udowadnia, że jest wart każdych pieniędzy. Wykorzystaj jego plan treningowy i popraw własną szybkość, wytrzymałość i siłę, aby jak CR7 decydować na boisku o zwycięstwach swego zespołu.

Trening Cristiano Ronaldo Castrol
Nie tylko talentowi, ale też ciężkiej pracy nad szybkością, wytrzymałością i siłą Cristiano Ronaldo zawdzięcza to, że piłka po jego uderzeniu potrafi osiągnąć średnią prędkość ponad 100 km/h, przyspieszając dwa razy szybciej niż bolidy Formuły 1. (fot. Castrol)
 8.


Unoszenie przedramion z hantlami siedząc

REKLAMA

Obciążenie Ronaldo: 30 kg

Trening Cristiano RonaldoCastrol
fot. Castrol

 

Weź w ręce hantle i usiądź na łąwce. Trzymaj plecy proste, łopatki ściągnięte. Nie odrywając łokci od tułowia, zegnij ręce w łokciach, aż poczujesz maksymalne napięcie z przodu ramienia. Podczas zginania zrotuj przedramiona na zewnątrz do podchwytu.

 9.


Wyciskanie francuskie siedząc

Obciążenie Ronaldo: 20 kg

Trening Cristiano RonaldoCastrol
fot. Castrol

 

Usiądź na ławce, trzymając ramiona nad głową. Trzymaj hantle chwytem młotkowym, tak by łokcie były "przyklejone" do uszu. Nie pochylając głowy i trzymając proste plecy, wyprostuj ręce i ponownie maksymalnie je zegnij, tak by w pełni rozciągnąć tył ramienia.

10.


Pompki szwedzkie na poręczach

Obciążenie Ronaldo: 85 kg

Trening Cristiano RonaldoCastrol
fot. Castrol

 

Złap za uchwyty urządzenia, wyskocz w górę i wyprostuj ręce. Nogi spleć w kostkach i ugnij w kolanach. Ugnij też ręce i zejdź tak nisko, jak potrafisz (minimum do kąta prostego w łokciach). Następnie wyprostuj ręce, napnij ramiona i powtórz ćwiczenie.

11.


Mostek na przedramionach

Obciążenie Ronaldo: 85 kg/30 sekund

Trening Cristiano RonaldoCastrol
fot. Castrol

 

Wykonaj podpór przodem, tak jak do pompek, tylko na przedramionach. Łokcie powinny być na szerokości barków, przedramiona skierowane w górę, tułów w jednej linii z nogami. Zrób pompkę. Cały czas powinieneś mocno wciągać i napinać brzuch.

MH 07/10

1 ... 3 4 5
STRONA 5 z 5

Komentarze

 (8)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA