REKLAMA

Trenuj jak Cristiano Ronaldo

Ronaldo to jeden z najdroższych piłkarzy świata, ale swoją grą udowadnia, że jest wart każdych pieniędzy. Wykorzystaj jego plan treningowy i popraw własną szybkość, wytrzymałość i siłę, aby jak CR7 decydować na boisku o zwycięstwach swego zespołu.

Trening Cristiano Ronaldo Castrol
Nie tylko talentowi, ale też ciężkiej pracy nad szybkością, wytrzymałością i siłą Cristiano Ronaldo zawdzięcza to, że piłka po jego uderzeniu potrafi osiągnąć średnią prędkość ponad 100 km/h, przyspieszając dwa razy szybciej niż bolidy Formuły 1. (fot. Castrol)
 4.


Bieg z dryblingiem

REKLAMA

Pachołkami wyznacz 70-metrową trasę jak na rysunku. Zacznij od dryblingu w umiarkowanym tempie, przy pierwszym pachołku zacznij szybki bieg, przy drugim zwolnij, a przy następnym zacznij znowu od umiarkowanej szybkości. Zrób 10 powtórzeń, odpoczywając między nimi po 45 sekund.

 

Trening Cristiano RonaldoCastrol
fot. Castrol

 

Trening siłowy Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo charakteryzuje się ogromną siłą, zarówno gdy strzela rzuty wolne, gdy przepycha się bark w bark z obrońcą, jak i gdy walczy w powietrznych pojedynkach. Tę siłę daje mu trening siłowy, w czasie którego wzmacnia wszystkie partie mięśniowe. W czasie jednej sesji treningowej potrafi podnieść ponad 20 ton, wykonując każde ćwiczenie w 4 seriach po 6 powtórzeń. Między seriami odpoczywa po 60 sekund.

 1.


Przysiady ze sztangą

Obciążenie Ronaldo: 150 kg

 

Trening Cristiano RonaldoCastrol
fot. Castrol

 

Oprzyj sztangę na plecach, a stopy ustaw szerzej niż biodra. Robiąc przysiad, trzymaj plecy proste, klatkę wypiętą, nie pochylaj głowy. Kolana podczas przysiadu nie powinny wykraczać poza linię palców. Zejście do dołu musi być bardzo wolne i dosyć głębokie.

 2.


Rwanie

Obciążenie Ronaldo: 90 kg

Trening Cristiano RonaldoCastrol
fot. Castrol

 

Chwyć sztangę nachwytem. Wypnij klatkę, odchyl głowę w tył, napnij brzuch i wyprostuj jednocześnie nogi i tułów. Opuszczanie ciężaru zacznij od ruchu w biodrach, dopiero po chwili zacznij uginać kolana. Wydech rób przy podnoszeniu, wdech przy opuszczaniu.

 3.


Martwy ciąg

Obciążenie Ronaldo: 75 kg

Trening Cristiano RonaldoCastrol
fot. Castrol

 

Stań blisko sztangi, chwyć ją nachwytem. Podnieś sztangę. Bez uginania nóg w kolanach opuszczaj ją po nogach tak nisko, jak jesteś w stanie zrobić to o prostych plecach. Trzymaj głowę lekko odchyloną w tył - ryzyko, że zaokrąglisz plecy, będzie mniejsze.

1 ... 2 3 4 ... 5
STRONA 3 z 5

Komentarze

 (8)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA