Treningowy finisher z hantlami [Większa moc mięśni]

Mocy jest tym więcej, im więcej pracy wykonasz  w jak najkrótszym czasie. Wygląda więc na to,  że ten zestaw da Ci moc w dawce mega.

trening siłowy, trening z hantlami FOT. PHILIP HAYNES, MODEL: TOM KEMP, STYLIZACJA: ABENA OFEI, GROOMING: NAT SCHMITT

Plan treningu

Cztery ćwiczenia, 3 rundy, 6 obwodów, 1 cel: zbudować jeszcze lepszą formę. Zacznij od dwóch obwodów po 20 powtórzeń każdego ćwiczenia (wykonuj jedno ćwiczenie po drugim, bez  przerwy na złapanie oddechu). Po minucie  odpoczynku zrób 2 kolejne obwody, tym razem  po 21 powtórzeń, a na koniec – po kolejnej  minucie przerwy – 2 obwody po 22 powtórzenia.

REKLAMA

trening siłowy, trening z hantlamiFOT. PHILIP HAYNES, MODEL: TOM KEMP, STYLIZACJA: ABENA OFEI, GROOMING: NAT SCHMITT

PRZECZYTAJ: Trening HIIT z hantlami [Turbo spalanie]

1. Ożyw żelastwo

Zacznij od martwego ciągu z hantlami.  Z ciężarkami po bokach ciała zegnij się w biodrach i trzymając proste plecy, opuść ciężarki. Wyprostuj się do pozycji startowej. Weź głęboki wdech i powtórz.

trening siłowy, trening z hantlamiFOT. PHILIP HAYNES, MODEL: TOM KEMP, STYLIZACJA: ABENA OFEI, GROOMING: NAT SCHMITT

2. Wznieś hantle na nowy poziom

Złap oddech i zarzuć hantle na barki. Zegnij lekko kolana, a potem wyprostuj je, wyciskając jednocześnie ciężarki nad głowę, blokując ręce  w łokciach. Opuść do barków – i od razu wykonaj kolejne powtórzenie. Utrzymuj rytm oddechu – wydech, gdy hantle idą w górę.

trening siłowy, trening z hantlamiFOT. PHILIP HAYNES, MODEL: TOM KEMP, STYLIZACJA: ABENA OFEI, GROOMING: NAT SCHMITT

3. Daj moc swoim nogom

Wyciskanie zrobione, ale hantle zostają na barkach. Trzymając prosty tułów, zrób przysiad, aż biodra będziesz mieć poniżej kolan. Zatrzymaj się tam na moment i wstań dopiero po chwili. Skup się na tym, by przysiad był tak głęboki, jak to tylko możliwe. Powoli obniżaj pozycję i dynamicznie wracaj do stania.

trening siłowy, trening z hantlamiFOT. PHILIP HAYNES, MODEL: TOM KEMP, STYLIZACJA: ABENA OFEI, GROOMING: NAT SCHMITT

4. Rwij ciężary

Teraz ostatni akord  – rwanie hantli. Opuść hantle między ugięte kolana. Wykorzystując siłę bezwładności, wyprostuj sylwetkę i poprowadź ciężarki do barków, a potem nad głowę. Zrób zadaną liczbę powtórzeń, a po drugim obwodzie minutę przerwy – potrzebujesz jej przed kolejną rundą. 

ZOBACZ TEŻ: Trening strongmana

REKLAMA