[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.4

Motywacja do ćwiczeń - sposoby, dzięki którym wrócisz do treningu

Kupiłeś treningowe buty i karnet. Tylko gdzie one są? I jaki jest adres siłowni? Pora przestawić nasz umysł i ciało na tryb szybkiego spalania tłuszczu i budowania mięśni. Oto 4 superpatenty, dzięki którym tym razem Ci się to uda. 

trening, mięśnie fot. Shutterstock
Wszyscy tak mamy. I to nie nasza wina, tylko tej wrednej ewolucji, która każe nam siedzieć na czterech literach i wpatrywać się w ścianę (tak powstały te słynne obrazki w jaskiniach), gdy już zapewnimy sobie i ewentualnie najbliższemu otoczeniu pokarm i dostatek. Nic dziwnego, że po dniu w pracy wybieramy kanapę i tablet zamiast walki o lepszą sylwetkę w siłowni czy w parku.

 

REKLAMA

REKLAMA

facet, mięśnie fot. Shutterstock
1. Rób to szybko

Nic dziwnego, że nie lubisz wizyt w siłowni, jeśli za każdym razem dosłownie tracisz w niej 2 godziny.

Tak długie treningi są, po pierwsze, nudne, a po drugie, mało skuteczne, bo – jak udowodnili brytyjscy naukowcy – w ich trakcie najczęściej marnujemy aż 1/4 czasu.

Twój ruch: Następnym razem, gdy znajdziesz się w gymie, postaw na intensywne treningi obwodowe albo CrossFit. Całą sesję skrócisz w ten sposób do maksymalnie kilkudziesięciu minut, dając ogromnego kopa mięśniom całego ciała (a także poprawiając kondycję). Efekt? Przyspieszysz metabolizm nawet na kilkadziesiąt godzin po treningu. Można? Można.

 

REKLAMA

trening, mięśnie fot. Shutterstock
2. Niech to ona Cię zmotywuje

Potrafisz zrobić dla niej naprawdę dużo. Od powiedzenia "Nie" kumplowi w piątkowy wieczór, przez oglądanie "Titanica", po wizytę w zoo. Dorzuć do tego treningi.

Tak już jesteśmy skonstruowani, że kozakowanie perfekcyjnie nam wychodzi przy kumplach, a przy niej nagle stajemy się potulni jak Justin Bieber. Możesz przerwać lekturę, jeśli uważasz, że w Twoim przypadku jest inaczej. I wrócić do niej, gdy dojrzejesz. Już? To dobrze – a teraz przypomnij sobie, jak wygląda kobieta, która tak bardzo przecież Ci się podoba i uświadom sobie, że ona też ma wobec Ciebie pewne oczekiwania. I nie, nie jest nim wylewający się zza paska brzuch.

Twój ruch: Wybierz ze swoją partnerką jeden dzień w tygodniu, w którym seks będziecie uprawiać tylko pod warunkiem, że wcześniej zaliczyliście wspólny trening. Nie tylko ona zauważy, że postanowiłeś wziąć się w końcu dla niej za siebie, ale doceni też fakt, że chcesz trenować razem z nią. Stąd już prosta droga do łóżka, w którym jakby przy okazji będzie lepiej niż kiedykolwiek. Naukowcy są bowiem zgodni: wspólne ćwiczenia poprawiają jakość seksu.

 

REKLAMA

REKLAMA

sport fot. Shutterstock
3. Poczuj zagrożenie

Wyobraź sobie, że goni Cię rekin albo ucieka Ci tramwaj. Dostajesz niezłego przyspieszenia, prawda? To teraz to samo zwizualizuj sobie w gymie. 

Weź sprawy w swoje ręce

Ludzki umysł jest skomplikowanym sprzętem, jednak nie na tyle, by odróżnić realne od wyimaginowanego zagrożenia. Dlatego gdy następnym razem będziesz w fitness klubie, postaw sprawę na ostrzu noża i trenuj tak, jakby od tego miało zależeć Twoje życie.

Twój ruch: Rób crossfitowy trening. To kilkanaście minut wypełnionych akcją, w trakcie których wykonasz jak najwięcej rund składających się z podciągnięć, pompek i przysiadów. Po sesji zanotuj wynik, a na następnej walcz z całych sił o to, by go poprawić.

 

REKLAMA

Fundamenty treningu fot. shutterstock.com
4. Trenuj z kumplami

Każdy z nas chce odstawać w grupie, ale w górę, a nie w dół.

Pamiętasz, jak na boisku dawałeś z siebie wszystko, byle tylko nie być tym najgorszym, nie wylądować na bramce, a przy okazji kolejnego meczu nie być wybranym jako ostatni? No, właśnie.

Twój ruch: Przestań ćwiczyć w pojedynkę (rywalizację, nie trening, z partnerką też odradzamy) i zapisz się na zajęcia grupowe. Nie, one już od dawna nie są tylko dla dziewczyn (niech przykładem będą crossfitowe boxy).

Jeśli potrzebujesz jeszcze silniejszego motywatora, znajdź bokserską sekcję w swoim mieście – gwarantujemy, że ewentualny ból spowodowany zainkasowaniem mocnego ciosu w nos spowoduje, że na każdym treningu będziesz dawać z siebie jeszcze więcej. Nawet się nie obejrzysz, jak ten prosty trik (w połączeniu z pozostałymi) sprawi, że w końcu przestaniesz odpuszczać treningi i zawieszać swoje członkostwo w klubie fitness.

MH 06/2015

 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij