[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

Trening z taśmą: bicepsy, tricepsy i przedramiona

Jeśli chcesz wypracować imponującą sylwetkę, ćwiczenia mięśni ramion to absolutna podstawa. By osiągnąć świetne rezultaty nie potrzebujesz drogiego sprzętu. Oto trening z taśmami, dzięki któremu szybko dodasz kilka centymetrów do obwodu swojego ramienia.

Trening z taśmą: bicepsy, tricepsy i przedramiona fot. Iulian Valentin 2015/Shutterstock
Trening w domu

Trening z taśmami ma dwie zasadnicze zalety. Pierwsza: możesz go wykonać wszędzie, nawet w biurze. Druga: progresywny, liniowy wzrostu oporu nawet na chwilę nie pozwoli odpocząć Twoim mięśniom, przyspieszając efekty treningu.

Twój plan treningowy

Wykonuj poniższe ćwiczenia jedno po drugim, łącząc je w obwód. Każde z nich rób w maksymalnej liczbie powtórzeń – przestań dopiero wtedy, gdy poczujesz, że następnego powtórzenia nie dasz już rady zrobić.

Odpoczywaj 30 s między ćwiczeniami. Po wykonaniu wszystkich trzech zrób sobie półminutową pauzę i powtórz całość jeszcze dwukrotnie.

REKLAMA

REKLAMA

Trening z taśmą: bicepsy, tricepsy i przedramiona fot. Corbis, Art Streiber
3 kroki do celu

1. Rozpiętki stojąc

Weź taśmę i stań prosto, stopy rozstawiając na szerokość barków. Ręce wyciągnij przed siebie. Rozciągnij mocno taśmę, prowadząc ręce na boki. Nie uginaj rąk w łokciach.

W końcowej fazie ruchu ściągnij mocno łopatki. Nie pochylaj się do przodu i trzymaj proste plecy.


REKLAMA

Trening z taśmą: bicepsy, tricepsy i przedramiona fot. Corbis, Art Streiber
2. Prostowanie przedramion

Zamocuj wysoko taśmę i złap oburącz drugi jej koniec (jak na zdjęciu), zaciśnięte dłonie około 10 cm od siebie.

Odwróć się tyłem do mocowania i pochyl się do przodu, stając w półwykroku lewą nogą. Wyprostuj całkowicie ręce, zatrzymaj na chwilę ruch i wróć do pozycji startowej.


REKLAMA

REKLAMA

Trening z taśmą: bicepsy, tricepsy i przedramiona fot. Corbis, Art Streiber
3. Zginanie przedramion

Chwyć taśmę (jak na zdjęciu), zaciskając dłonie jakieś 30 cm od siebie. Stań na drugim końcu taśmy, stopy rozstawiając na szerokość bioder.

Zacznij od trzymania taśmy trochę poniżej linii pasa. Ugnij ręce w łokciach, przenosząc taśmę jak najbliżej barków. Wróć do startu.

Powyższe ćwiczenia pozwolą Ci w szybki sposób wypełnić rękawy koszulek, lecz o naprawdę wysokiej formie świadczy dobrze widoczne mięśnie brzucha. Oto kompleksowy trening, z którym poznacie się ze swoim sześciopakiem szybciej niż myślisz.

MH 01/2013

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij