[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Trening w domu: 10 patentów na formę bez siłowni

Silną, proporcjonalną i pozbawioną balastu sylwetkę możesz zbudować, nie wychodząc ze swojego mieszkania. Wystarczy, że wprowadzisz w życie drobne, proste i jednocześnie skuteczne nawyki. Oto 10 prostych patentów, które Ci to ułatwią.

ABS, trening w domu fot. shutterstock.com
1. Nie spiesz się

Jeśli chcesz zwiększyć masę mięśniową, trenując z obciążeniem własnego ciała, musisz postawić na odpowiednie tempo wykonywanych ćwiczeń. Wykonując np. pompki, obniżaj pozycję tak wolno, jak to tylko możliwe, po czym błyskawicznie wracaj do startu.  

2. Tabata

Masz chwilę? Ten ekstremalnie intensywny trening wyciśnie z Ciebie ostatnie poty już w 4 minuty.

Sprawdź: Tabata: w 6 tygodni do lepszej sprawności.

3. Bez prądu

Wyłącz telewizor, komputer i wycisz telefon. Inaczej trening, który zaplanowałeś na pół godziny, przeciągnie się do pełnej godziny. A tego nie chcesz, prawda?

4. Obierz taktykę

Musisz mieć plan. Wybierz jeden z treningów: FBW: trening bez sprzętu dla lepszej formy lub FBW: trening bez sprzętu w 15 minut albo rozpisz sobie własny. Notuj zawsze ilość serii, powtórzeń i czas odpoczynku, aby monitorować postępy.

5. Bądź kreatywny

Potrzebujesz lekkich hantli? Sprawę załatwić mogą nawet dwie butelki wody. 

pompki fot. Kzenon, 2015, shutterstock.com
6. Odpoczywaj

Trenujesz bez sprzętu, więc nie poddajesz ciała ogromnemu wysiłkowi – przynajmniej teoretycznie. Co wcale nie znaczy, że nie musisz dać mu czasu na regenerację

7. Nie obijaj się

Jeśli po treningu jesteś w stanie od razu założyć koszulę, to wiedz, że coś z Twoim treningiem się dzieje. Najprawdopodobniej wymaga gruntowych zmian.

8. Interwały

Zamiast liczyć serię i powtórzenia, postaw na trening interwałowy, w jednostce czasu pokonując jak najwięcej powtórzeń każdego ćwiczenia. Wybierz 6 ćwiczeń, łącznie angażujących do pracy całe ciało i wykonuj je jedno po drugim, łącząc je w obwód.

9. Bądź sobie trenerem

Nie zapominaj nigdy o rozgrzewce, nawet jeśli Twój trening to tylko kilka serii pompek. Chcesz przecież lepszej formy, nie kontuzji, prawda?

Sprawdź koniecznie: Stretching: reguły rozciągania.

10. Patrz w lustro

Dbaj zawsze o właściwą technikę wykonywanych ćwiczeń, jeśli chcesz, by przyniosły one spodziewane efekty, a nie kontuzje. 

MH 04/14

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij