[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.1

Trening w 6 minut - budowanie mięśni i spalanie tłuszczu

Twierdzisz, że nie masz czasu na trening? Płaski i silny brzuch możesz znaleźć bliżej, niż myślisz. Najlepsze narzędzie treningowe to Twoje ciało. Oto trening, dzięki któremu będziesz miał więcej siły i lepszą sylwetkę, a w dodatku możesz go zrobić jeszcze przed poranną kawą. Wykonuj ćwiczenia jedno po drugim, bez przerwy. Gdy skończysz ostatnie, odpocznij 90 sekund i powtórz całość jeszcze 2 razy. Wystarczy, jeśli znajdziesz na niego czas trzy razy w tygodniu. 

1. Marsz na rękach (rys. 1)

Stań na wyprostowanych nogach i oprzyj przed sobą dłonie (tak blisko, jak dasz radę). Nie zginając kolan, przejdź na rękach maksymalnie do przodu. Brzuch powinien być napięty. Potem podejdź do przodu, dochodząc do pozycji startowej. Zrób 5 powtórzeń.

2. Mostek bokiem na jednej ręce (rys. 2)

REKLAMA

Położ się na boku. Unieś tułów, opierając się na wyprostowanym ramieniu. Biodra na podłodze. Teraz unieś biodra, tak by ciało tworzyło jedną linię, a wolne ramię skieruj w górę. Wytrzymaj kilka sekund. Zrób po 6 powtórzeń na stronę.

3. Mostek na jednej nodze (rys. 3)

Połóż się na plecach, szeroko rozkładając ramiona na boki, a nogi trzymając zgięte w kolanach. Jednocześnie unieś biodra i jedną nogę, tak by tworzyła jedną linię z tułowiem. Wróć powoli do leżenia. Powtórz to samo drugą nogą. 6 powtórzeń na stronę.

4. Pompka jogina (rys. 4)

Stań w rozkroku, a potem oprzyj się na dłoniach, tak by ciało miało kształt odwróconej litery V. Zegnij ramiona w łokciach i opuść głowę, a następnie ruchem węża opuść biodra, a głowę maksymalnie unieś, mając wyprostowane ramiona. Zrób 8-10 powtórzeń.  

 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij