[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.6

Trening strongmana - Test siły i wytrzymałości

Ten 20-minutowy test siły i wytrzymałości sprawdzi, czy możesz się nazywać strongmanem, czy musisz jeszcze trochę popracować.

Metoda

Przez 7 pierwszych minut dźwigaj, zwiększając stopniowo ciężar, aż dojdziesz do maksa. Sam znasz swoje możliwości, więc jeśli załadujesz za dużo w drugiej minucie, po prostu spuchniesz. W następnym kroku odpocznij przez 2 min, a w 10. min pracuj, wykorzystując 75% ciężaru, z którym kończyłeś przed chwilą. Całą procedurę powtórz dla drugiego ćwiczenia.

1. Unieś to

REKLAMA

Przyjmij pozycję jak do martwego ciągu. Następnie, prowadząc sztangę blisko ciała, zarzuć ją sobie na barki, amortyzując ruch lekkim ugięciem kolan. W kolejnej fazie wyciśnij ciężar ponad głowę. Całą sekwencję wykonaj dynamicznie.

2. Przysiad Zerchera

Stań prosto ze sztangą umieszczoną w zgięciach łokci. Dociśnij ją, zbliżając przedramiona do bicepsów. Wypchnij biodra w tył i zrób przysiad. Zanim dorzucisz spory ciężar, upewnij się, że utrzymasz go w tym nietypowym chwycie. Przed Tobą 10 minut, podczas których sporo się o sobie dowiesz.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij