[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Trening strongmana - Moc [Trening C]

Nie ma bardziej funkcjonalnego ćwiczenia niż przenoszenie czegoś ciężkiego. Marsze z pełnym obciążeniem są podstawą treningu strongmanów, ale każdy może z tego skorzystać i najpierw przetestować, a następnie poprawić swoje możliwości „transportowe”. Wykonuj każde ćwiczenie jedno po drugim przez 20 minut, odpoczywając, kiedy będziesz tego potrzebować. Licz ilość powtórzeń – na następnym treningu powinieneś pobić wynik.

1a. Marsz ze sztangą nad głową

2 x 20 metrów

Unieś ciężką sztangę nad głowę i ustabilizuj ją w tej pozycji (A). Maszeruj przez 20 metrów (B), obróć się i wróć  do miejsca startu. Gdy tylko skończysz, opuść sztangę  na ziemię i idź do następnego ćwiczenia.

REKLAMA

1b. Marsz ze sztangą w chwycie zerchera

 2 x 20 metrów

Stań blisko sztangi, zrób przysiad, złap i przeroluj ją tak, by gryf znalazł się w zgięciu łokci. Złącz razem dłonie i zablokuj gryf przedramionami. Wstań, utrzymując w miarę naturalną krzywizną pleców (A).

Przemaszeruj w takiej pozycji dwie zadane długości (B). Opuść sztangę i przejdź do ostatniego ćwiczenia, utrzymując wyprostowaną sylwetkę i spięty brzuch.

1c. Marsz z ciężką hantlą

2 x 20 metrów

Wybierz najcięższą hantlę, jaką jesteś w stanie utrzymać, i stań, trzymając ją oburącz przed sobą między nogami. Trzymaj wyprostowane plecy (A) i maszeruj, utrzymując hantlę między udami przez dwie zadane długości (B). Opuść ciężarek, odhacz jedną rundę i wróć do ćwiczenia numer jeden.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij