REKLAMA

Trening strongmana - Moc [Trening A]

Niestety, nie każdy gym na swoim wyposażeniu ma kamienne kule, znane z zawodów Strongman, ale piłki lekarskie, które umożliwią Ci niestandardowy trening, znajdziesz w większości z nich. W każdym ćwiczeniu wykonaj tyle powtórzeń, ile zdołasz w ciągu jednej minuty. Zrób pełny obwód 5 razy, co nie powinno zająć Ci więcej niż 40 minut. Bierz piłkę we własne ręce i stań po mocniejszej stronie mocy.

1a. Przerzut piłki nad drążkiem

Maks. liczba powtórzeń w 60 s

Zrób przysiad i złap piłkę obiema rękami, plecy trzymaj proste. Unieś piłkę do wysokości klatki i oprzyj ją na udach (A). Dynamicznie wstań i przepchnij piłkę nad drążkiem ustawionym na wysokości powyżej klatki (B). Przejdź pod drążkiem na drugą stronę i powtórz w drugą stronę. Ćwicz ostro przez 60 sekund.

REKLAMA

1b. Spacer niedźwiedzia

Maks. liczba odcinków 20-m w 60 s

Ponownie unieś piłkę, ale tym razem przytul ją tak blisko do klatki piersiowej, jak to możliwe (A). Rób długie, pewne kroki do przodu, oddychając równo i głęboko (B). Nie przejmuj się, jeśli opuścisz piłkę – po prostu unieś ją i ćwicz dalej do końca pełnej minuty. Teraz odpocznij minutę.

1c. Przerzut piłki nad barkami

Maks. liczba powtórzeń w 60 s

Złap jeszcze raz piłkę, trzymając proste plecy (A), i unieś ją do klatki piersiowej, pomagając sobie oparciem na udach. Przetocz piłkę przez jeden bark i opuść, by upadła za Tobą na ziemię (B). Obróć się i powtórz to przez drugi bark – utrzymuj rytm przez 60 sekund. Teraz możesz odpocząć przez 2 minuty. Potem masz do zrobienia jeszcze 4 takie obwody.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA