Trening siłowy na dobicie - dasz radę?

Zwiększ swoją siłę i spal przy tym sporo kalorii, robiąc po treningu burpee z podciąganiem na dobicie. To będzie ostatni gwóźdź do trumny Twojego tłuszczu.

trening

Patrz na zegar. Przez pierwsze 30 sekund zrób 1 powtórzenie. W kolejnych okresach 30-sekundowych dodawaj po 1 powt. Gdy nie będziesz w stanie zwiększyć ilości powtórzeń, wykonuj tylko same burpeesy w liczbie z ostatniej serii pełnego ćwiczenia. Jeśli nie będziesz w stanie utrzymać tej ilości, trening uznaj za skończony.

REKLAMA

1. Burpee

Schyl się z pozycji stojącej i połóż dłonie na ziemi, a potem jednym ruchem przeskocz do deski na wyprostowanych ramionach. Wykonaj pompkę, dotykając klatką podłoża i prostując ramiona.

2. Szybkie przejście

Podciąganie po burpeesie jest łatwiejsze, bo nie robisz go ze zwisu, ale z podskoku. Po pompce podciągnij kolana do klatki piersiowej, zrób przysiad i wyskocz do góry, łapiąc drążek.

3. Podciąganie

Złap drążek nachwytem nieco szerzej niż na szerokość barków i przyciągnij do niego klatkę piersiową. Zatrzymaj ruch na sekundę i opuść się, kontrolując ten ruch. Po wyprostowaniu ramion zeskocz na dół – to jedno powtórzenie. Każde kolejne ma być równie dobre.

Zobacz również:
W dzisiejszym świecie energia do działania potrzebna jest nam od rana do wieczora. Nie ma zmiłuj. Co zapewni nam jej największą dawkę? Dobry trening czy pilnowanie diety? Zapytaliśmy eksperta. 
ZOBACZ WIĘCEJ
REKLAMA