[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.2

Trening siłowy - modyfikacje dla lepszych efektów

Pora wyrównać rachunki. Wprowadź do swojego treningu kilka drobnych modyfikacji, by z każdej wizyty w siłowni wycisnąć jeszcze więcej.  

kettlebell fot. Shutterstock
100%

Według brytyjskich badań aż 1/3 czasu w siłowni po prostu marnujemy. To oznacza, że jeśli ćwiczysz 3 razy w tygodniu, jeden trening idzie na przemiał. Gdy tak się na to spojrzy, to robi się trochę szkoda, prawda? Dlatego, gdy już przekroczysz progi gymu, od razu bierz się do roboty i na najbliższą godzinę stań się po prostu nieosiągalny dla świata. No, do dzieła!

60 minut

Powinna trwać Twoja wizyta w siłowni. Więcej oznacza, że się obijasz.

 

korpus, mięśnie fot. Shutterstock
Kettlebell

Ten oldskulowy sprzęt od kilku lat przeżywa prawdziwy renesans. Jeśli znajdziesz go na strychu albo w piwnicy, spokojnie możesz zrezygnować z karnetu. Jeśli nie, na szczęście kettlebelle znajdziesz już w każdej siłowni. Rób z nich użytek, bo to gwarancja większych mięśni, mniejszego obwodu w pasie i lepszych osiągnięć w każdym sporcie. O wpatrzonych w Twój swing koleżankach z siłowni wspominać nie będziemy.

Rozgrzewka?

Tak, rozgrzewka. I, gdybyśmy mieli w tej rubryce miejsce, powtórzylibyśmy to słowo jeszcze 100 razy. Ciągle o niej zapominasz, a to od rozgrzewki zależy, jak pójdzie Ci na treningu.

 

Suwnica Smitha Shutterstock.com
Myśl

Zaplanowałeś kolejną wizytę w siłowni bardzo szczegółowo. Rozgrzewka na ergometrze wioślarskim, później kilka ćwiczeń ze sztangą, parę na piłce Bosu i... I okazało się, że ergometr jest w serwisie, wszystkie sztangi w użyciu, a piłkę Bosu ktoś w drastyczny sposób pozbawił powietrza. Co robisz? Przypominasz sobie treningi z tego i innych numerów MH, a następnie w kilka chwil układasz nowy plan. Jak? Sprawdź:

Ułóż własny plan treningowy

 

siłownia, mięśnie fot. Shutterstock
Patrz i ucz się

Jedyne, co do tej pory potrafiłeś robić z hantlami, to zginanie przedramion? Podpatruj nowe ćwiczenia od kumpli z siłowni, konsultuj je z MH albo doświadczonymi instruktorami i włącz je do swojego planu.

Oszukuj kalendarz

Poniedziałek to dzień, w którym wszyscy faceci na świecie trenują głównie mięśnie klatki piersiowej. Powtórzmy: wszyscy na świecie. Dlatego nie dziw się, że kolejka do ławki płaskiej i sztangi jest tak długa. Nasza rada? Najprostsza na świecie. Treningowy tydzień rozpocznij w niedzielę. Działa, prawda?

MH 01/2015

 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij