[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.3

Trening siłowy i metaboliczny: miesięczny plan na plażę

Zagapiłeś się, ale na szczęście lato wciąż trwa. Oto plan, dzięki któremu wciąż masz szansę na plaży przypominać bardziej rekina niż wieloryba. 

Misja: plaża

Jeśli masz wyrobić się w miesiąc, potrzebujesz programu, który stawia jednocześnie na budowanie mięśni (dwie intensywne i objętościowo spore sesje siłowe) oraz spalanie tłuszczu (dwukrotnie wykonywany trening metaboliczny). W każdym tygodniu zaliczaj łącznie 4 treningi, aby po miesiącu móc udać się na zasłużony odpoczynek. Aha, dorzuć do tego programu dietę ułożoną specjalnie do niego, żeby efekty w lustrze i w odbiciu w tafli wody zobaczyć jeszcze szybciej, jeszcze bardziej imponujące. Nie zwlekaj ani chwili. 

Twój plan:

Poniedziałek

Nie będziemy owijać w bawełnę - czeka Cie spory wycisk. Główne skrzypce grają wyciskanie sztangi, pompki szwedzkie i przysiad ze sztangą, choć to i tak nie cały trening. Czas się ruszyć!

Wtorek

Dzień wolny od ćwiczeń. Idealna okazja, by przyrządzić sobie drinka na potreningową regenerację. Rośnij smacznie!

Środa

Co my tu mamy? Trening metaboliczny - jeden z dwóch w tygodniu. Martwy ciąg, wiosłowanie, wyciskanie stojąc, skłony, dzień dobry, przysiady i krokodylki. Do roboty!

Czwartek

Przy czterech treningach w tygodniu masz prawo czuć się zmęczony. Sprawdź, jak zadbać o właściwą regenerację pomiędzy kolejnymi sesjami treningowymi. 

Piątek

Martwy ciąg, wiosłowanie sztangą czy podciąganie to tylko niektóre punkty. Zacznij weekend w dobrej formie. Podpompowanie bicka przed wizytą w klubie nikomu jeszcze nie zaszkodziło. 

Sobota

Trening metaboliczny po raz drugi. Nawet jeśli masz kaca, warto wstać i wypocić wczorajsze grzechy. 

Niedziela

Po ciężkim tygodniu należy Ci się dzień wolnego. Wszystko pewnie Cie boli a wejście na drugie piętro to wyzwanie. Dowiedz się, jak pozbyć się potreningowego bólu. Dobra wiadomość jest taka, że jesteś zdecydowanie bliżej swojej upragnionej formy. Ale mamy też drugą, jeszcze lepszą: jak zobaczysz efekty w lustrze, uzależnisz się. 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij