[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.8

Trening piłkarski i podciąganie z przyklaskiem: patenty na superformę

Świetna forma to nie tylko sztangi i ławka. Nie zapominaj o treningu kardio – opłaci się.

podciąganie podchwytem fot. Shutterstock
Norwescy naukowcy wyliczyli, że to skrzydłowi muszą wykazywać się najlepszą formą na boisku – w końcu truchtem, biegiem lub pełnym sprintem pokonują podczas meczu ponad 11 km.

To może być świetny plan treningowy dla Ciebie. Zamiast jednostajnego biegu wybierz interwały – spalisz więcej tłuszczu, a kumplom na boisku będzie trudno za Tobą nadążyć.

Połówka na tydzień

Tyle kilogramów tygodniowo możesz zrzucić, by pozbyć się tłuszczu i jednocześnie zachować to, co w pocie czoła budujesz podczas każdej wizyty na siłowni – mięśnie.

Uważasz, że jesteś w formie?

Sprawdź, czy potrafisz podciągnąć się z przyklaskiem – dosłownie.

1/ Przygotuj się. Znajdź stabilny drążek i przyjmij pozycję do klasycznego podciągania nachwytem. Ważne: kciuki trzymaj nad drążkiem.

2/ Powtórz podstawy. Przed startem upewnij się, że potrafi sz podciągnąć się klatką do drążka. Twoja pozycja: patrz w górę, odchyl się delikatnie od drążka, reszta jak w pkt. 1.

3/ W górę! Podciągnij się szybko i uwolnij ręce, gdy Twoje oczy znajdą się na wysokości drążka. Siła podciągnięcia powinna wynieść Cię kilka cm w górę. Jeśli nie chcesz ryzykować pełnym klaśnięciem – zetknij opuszki palców obu dłoni.

4/ Pewny chwyt. Ponownie chwyć drążek i szybkim ruchem obniż ciało do pozycji startowej, oszczędzając siły na kolejne podciągnięcie.

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij