Trening nóg w systemie AMRAP

Możesz nie lubić treningu nóg, ale prawda jest taka, że to on daje podstawy do budowania sylwetki, siły i formy. Ten dynamiczny zestaw pozwoli Ci przy tym spalić tyle kalorii, że nie będziesz się musiał  martwić o dłuższy pasek. Trenuj w systemie AMRAP. Jak długo? Zależy to od Ciebie, ale nie krócej niż 15 minut.

AMRAP, trening nóg Men's Health

1. Wykrok i zakrok

8 razy na stronę

REKLAMA

Nie wiesz, czy wolisz  wykrok czy zakrok? Rób oba  w jednym ćwiczeniu. Trzymaj hantle w obu rękach. Zrób krok do przodu prawą nogą i obniż pozycję, robiąc wykrok (A). Dynamicznie wróć do stania, a potem krok prawą nogą do tyłu i głęboki zakrok (B). Jedno powtórzenie masz z głowy. Zrób  ich 8, zanim zmienisz nogi.

AMRAP, trening nógMen's Health

2. Kozacki przysiad

10 razy na stronę

Stojąc w szerokim rozkroku, trzymaj hantle w obu rękach przy klatce (A). Przenieś ciężar ciała na lewą nogę. Zegnij ją w kolanie i obniż pozycję, robiąc na niej głęboki przysiad, a prawą nogę trzymając wyprostowaną (B). Wróć do stania, wykonując pracę lewą nogą. Powtórz  na drugą stronę.

AMRAP, trening nógMen's Health

3. Rumuński martwy ciąg

12 Powtórzeń

Zadbaj o mocne plecy,  zanim zaczną Cię boleć. Stań wyprostowany z hant- lami trzymanymi po bokach ciała (A). Lekko zginając kolana, cofnij biodra i powoli opuść ciężarki wzdłuż nóg, utrzymując proste plecy.  Gdy poczujesz napięcie  z tyłu uda, zatrzymaj ruch (B). Wróć do pozycji startowej.

AMRAP, trening nógMen's Health

4. Przysiad z hantlami

14 Powtórzeń

Zarzuć hantle na barki i weź głęboki oddech (A). Zrób głęboki przysiad (B). Kiedy biodra będą poniżej kolan, zatrzymaj ruch, a potem dynamicznie wstań.  Po 14 powtórzeniach  wróć do ćwiczenia nr 1.

AMRAP, trening nógMen's Health
Zobacz również:
Po odświeżonych wersjach zegarków z serii Vantage M oraz Vantage V Polar zdecydował się na facelifting modelu Grit X, nadając mu dumny tytuł Pro. Sprawdźmy, co dokładnie kryje się za tą zmianą.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA