[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.8

Trening na maszynach: suwnica Smitha

Chcesz wrzucać na gryf coraz więcej, ale nie masz osoby, która mogłaby Cię asekurować? Za pomocą suwnicy Smitha wykonasz kompletny trening z dużymi ciężarami bez ryzyka kontuzji.

Suwnica Smitha fot. shutterstock.com
Klatka, triceps, abs: wyciskanie

Ustaw ławkę tak, żeby gryf suwnicy znajdował się nad Twoją klatką. Ustaw gryf na odpowiedniej wysokości i połóż się na ławce. Złap go na szerokość barków (A) i opuść nad klatkę, robiąc wdech (B). Wyciśnij gryf z wydechem. 

 

REKLAMA

REKLAMA

Suwnica Smitha fot. shutterstock.com
Pośladki, uda: przysiady

Ustaw gryf trochę poniżej barków. Uchwyty zabezpieczające umieść na wysokości brzucha. Stań, opierając gryf na górze swoich pleców; stopy ustaw na szerokość bioder (A). Zrób przysiad, aż uda będą równoległe do podłogi (B). Wstań. 

 

REKLAMA

Suwnica Smitha fot. shutterstock.com
Barki, triceps: wyciskanie na ławce pionowej

Uchwyty zabezpieczające umieść na wysokości oczu. Usiądź na ławce i złap gryf nachwytem trochę szerzej niż barki. Odblokuj go i opuść na wysokość oczu (A). Wróć do pozycji startowej, wypychając ciężar (B).

 

REKLAMA

REKLAMA

Suwnica Smitha fot. shutterstock.com
Klatka , triceps: pompki na drążku

Umieść gryf na wysokości klatki. Chwyć go i unieś ciało nad niego, nogi skrzyżuj w kolanach (A). Opuść się, uginając ręce w łokciach, aż klatka znajdzie się bezpośrednio nad gryfem (B). Szybkim ruchem wróć do pozycji startowej. 

 

REKLAMA

Suwnica Smitha fot. shutterstock.com
Plecy, uda, pośladki: martwy ciąg.

Tym razem gryf umieść poniżej ud. Chwyć go – plecy trzymaj proste, nogi ugnij w kolanach. Wstań, najpierw prostując nogi, a następnie w pozycji pionowej napnij mięśnie ud, pośladkowe i plecy (A). Powoli wróć do pozycji startowej (B). 

 

REKLAMA

REKLAMA

Suwnica Smitha fot. shutterstock.com
Triceps: wyciskanie francuskie

Umieść gryf na takiej samej wysokości, jakbyś miał wyciskać sztangę. Połóż się na ławce, tak by głowa była przed gryfem. Złap go na szerokość barków (A). Zegnij ręce w łokciach, ciężar opuszczając za głowę (B). Wróć do pozycji startowej. 

 

REKLAMA

Suwnica Smitha fot. shutterstock.com
Plecy, biceps: podciąganie ciężaru do klatki stojąc

Nachyl się nad gryfem umieszczonym na wysokości pasa pod kątem 45°. Złap go na szerokość barków (A). Podciągnij ciężar do klatki, zginając ręce w łokciach (B). Wróć do pozycji startowej. 

 

REKLAMA

REKLAMA

Suwnica Smitha fot. shutterstock.com
ABS: skłony tułowia

Umieść gryf na tyle nisko, by móc oprzeć na nim ugięte w kolanach nogi. Ręce skrzyżuj na piersi (A). Podnieś się, odrywając od podłogi tylko górną część ciała. Zatrzymaj się na 3 s w górze (B) i wróć do pozycji startowej. 

 

REKLAMA

Suwnica Smitha fot. shutterstock.com
Biceps: zginanie przedramion

Umieść gryf na wysokości pasa. Złap go podchwytem na szerokość barków (A). Zegnij ręce w łokciach, podnosząc ciężar (B). Wróć do pozycji startowej, opuszczając gryf bardzo powoli. 

 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij