[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.4

Trening klatki piersiowej: kalistenika [Wideo]

Najlepszy sprzęt do ćwiczeń do Twoje własne ciało. Przestań zasłaniać się wymówkami, padnij na glebę i powstań z niej w lepszej formie!

Pompka wycieraczka

Mięśnie: klatka, barki, tricepsy

Technika: Przyjmij pozycję do pompki, szeroko rozstawiając dłonie. Napnij mięśnie korpusu i pośladki, aby zapobiec opadaniu bioder. Obniż pozycję, zginając łokcie, a następnie przesuń się najpierw w prawo, zbliżając prawy bark do prawej dłoni, później mocno w lewo, lewym barkiem do lewej dłoni. Wróć najpierw do środka, a następnie do pozycji początkowej. To jedno powtórzenie.

REKLAMA

Pompka spidermana

Mięśnie: klatka, barki, tricepsy

Technika: Przyjmij pozycję do pompki. Ugnij łokcie, aby ją obniżyć, jednocześnie zbliżając prawe kolano do lewego łokcia. Wróć do startu. Powtórz na drugą stronę. To jedno powtórzenie.

Pompka francuska

Mięśnie: klatka, barki, tricepsy

Technika: Przyjmij pozycję do pompki, opierając dłonie na podpórkach, kolana maksymalnie przyciągnij do klatki. Oderwij stopy od podłoża i zginając łokcie, zrób pompkę. Za łatwo? Spróbuj wyprostować za siebie nogi…

Pompka diament

Mięśnie: klatka, tricepsy

Technika: Przyjmij pozycję do pompki, dłonie ustawiając w tzw. diament – palce wskazujące i kciuki powinny się ze sobą stykać. Im szerzej rozstawisz stopy, tym bardziej ułatwisz sobie zadanie. Zginając łokcie, obniż klatkę do podłoża. Zatrzymaj na sekundę ruch, po czym wróć do pozycji startowej. Przez cały czas ciało trzymaj proste od głowy po kostki. Jak to działa: wąskie ułożenie dłoni zmniejsza pracę klatki, sporą jej część przerzucając na tricepsy, a nawet barki. Nic w tym złego – mocne tricepsy są warunkiem mocnej klatki. I odwrotnie, rzecz jasna.

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij