[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Trening kardio: biegaj dla większych mięśni

Nie omijaj bieżni szerokim łukiem – odpłaci Ci się udem mocnym i szerokim jak dąb.

Trening kardio
Jeśli zapytalibyśmy przeciętnego bywalca siłowni, czy opuścił kiedykolwiek dzień nóg, stawiamy dolary przeciw orzechom, że odpowiedzi twierdzących będzie zdecydowanie więcej niż kibiców Legii na ostatnim domowym meczu z Realem Madryt. Jeszcze gorzej sprawa wygląda z treningiem kardio. Tak, ten nielubiany, pomijany i pogardzany dzień treningowy nigdy nie należał do ulubieńców ćwiczącej braci. Dlaczego?

Głównym oskarżonym na pewno jest strach przed katabolizmem i utratą budowanych w pocie czoła mięśni. Tymczasem okazuje się, że ułożenie planu treningowego dla dolnych partii ciała, opartego na kombinacji ćwiczeń wytrzymałościowych i siłowych, powoduje uwolnienie protein stymulujących wzrost włókien zarówno szybko-, jak i wolnokurczliwych. Ten wzrost może wynosić nawet 28%.

Wiemy, że dla niektórych to może być szok, ale te kilka kilometrów biegu w tygodniu nie sprawi, że zaczniesz wyglądać jak poczciwy bociek. Nieprzekonany? Na łamach czasopisma „Plos One” badacze podali, że wykonywanie jedynie ćwiczeń siłowych ogranicza się do rozwoju włókien szybkokurczliwych. Reszta leży odłogiem, a Ty później narzekasz, że noga nie rośnie...

Duże liczby

3 razy - Zwiększ swoje osiągi przez zastosowanie kilku prostych trików. Wydłuż przerwę między seriami do trzech minut, a zwiększysz moc swoich mięśni trzykrotnie.

91% - Chwyć za wałek do ćwiczeń – aktywuje on dokładnie tyle włókien mięśni brzucha. Lepszy niż brzuszki.

35% - Poranne ćwiczenia sprawią, że poziom testosteronu w organizmie wzrośnie o ponad 1/3.

40 sekund - Napinanie mięśni w opozycji do aktualnie trenowanych pomoże Ci uzyskać do 15% więcej powtórzeń w serii. 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij