[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.9

Trening fightera: spal tłuszcz, zbuduj mięśnie [ćwiczenia]

Zbędny balast to Twój przeciwnik, Ty jesteś fighterem. I wiesz już, co masz z tym wszystkim zrobić. No to do dzieła.

trening fightera fot. Getty Images
Jest oczywiście kilka niechlubnych wyjątków (np. Tyson Fury), jednak w znakomitej większości bokserzy czy zawodnicy MMA to fitnessowe potwory składające się z samych mięśni.

W sylwetce takiego Anthony'ego Joshuy, który w spektakularny sposób pokonał jakiś czas temu innego giganta łączyć do grona facetów, którzy zamiast opony nad biodrami noszą pas mistrza.

Jak? Zacznij od włączenia do swojego planu tej inspirowanej treningiem bokserskim sesji, a następnie wykorzystaj inne patenty MH.

Twój trening

Potrzebujesz minimum sprzętu i sporo zapału, aby podjąć rękawicę i stanąć do 15-rundowej walki o pas ABS. Ring wolny, starcie pierwsze.

trening fightera rys. +ISM
Rundy 1-5 - skakanka

Złap ją oburącz i zabaw się w Rocky'ego. Skacz przez 3 minuty, parokrotnie podkręcając tempo. Odpocznij 60 sekund. Powtórz całość 4 razy.

trening fightera rys. +ISM
Rundy 6-10 - walka z cieniem

Gdy usłyszysz gong, przyjmij pozycję i zacznij, jak Muhammad Ali, tańczyć jak motyl, kąsać jak osa. Po 3 minutach odpocznij 60 s. Powtórz 4 razy.

trening fightera rys. +ISM
Rundy 11-15 - worek treningowy

Podejdź do worka, ale dopiero gdy zabezpieczysz dłonie bokserskimi owijkami i założysz rękawice (przyrządowe albo sparingowe). I do dzieła.

trening fightera rys. +ISM
Finiszer - piłka lekarska

Złap piłkę typu slam i stań przy ścianie. Przez 30 sekund rzucaj piłką o ścianę, imitując ciosy proste, na tułów czy sierpy. Odpocznij 30 s. Powtórz 4 razy.

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij