[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Trening bicepsów - jeden trik na większą łapę

Jeśli skupiasz się na jednej grupie mięśni, rób to przynajmniej efektywnie. Oto sposób na niezły biceps.

biceps fot. Shutterstock
Nasze modły zostały wysłuchane. Naukowcy z University of Wisconsin-LaCrosse postanowili ustalić raz na zawsze, jakie jest najskuteczniejsze ćwiczenie na ukochany mięsień dwugłowy ramienia. Biceps. Wzięli na warsztat wszystkie możliwe warianty: zginanie przedramion na wyciągu, ławce skośnej i modlitewniku. Z wykorzystaniem hantli, sztangi i sztangi łamanej. 

Aby rezultaty były tak dokładne, jak to tylko możliwe, badani zostali obklejeni elektrodami. Co się okazało? Najlepiej, jeśli usiądziesz na brzegu ławki, złapiesz hantlę, pochylisz się do przodu, zablokujesz łokieć o wnętrze uda i zabierzesz się do pracy. Rośnij duży.

PS. Mówiąc szczerze, nie jesteśmy wielkimi fanami izolowania poszczególnych grup mięśniowych. Dlatego niech wspomniane ćwiczenie będzie tylko dodatkiem do kompletnego treningu całego ciała (full body workout). Plany treningowe znajdziesz w naszym Dziale Fitness. Polecamy również Atlas Ćwiczeń, w którym znajdziesz Wideo z poprawną techniką wykonywania ćwiczeń.

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij