Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.1

Trening bicepsów - jeden trik na większą łapę

Jeśli skupiasz się na jednej grupie mięśni, rób to przynajmniej efektywnie. Oto sposób na niezły biceps.

biceps fot. Shutterstock
Nasze modły zostały wysłuchane. Naukowcy z University of Wisconsin-LaCrosse postanowili ustalić raz na zawsze, jakie jest najskuteczniejsze ćwiczenie na ukochany mięsień dwugłowy ramienia. Biceps. Wzięli na warsztat wszystkie możliwe warianty: zginanie przedramion na wyciągu, ławce skośnej i modlitewniku. Z wykorzystaniem hantli, sztangi i sztangi łamanej. 

Aby rezultaty były tak dokładne, jak to tylko możliwe, badani zostali obklejeni elektrodami. Co się okazało? Najlepiej, jeśli usiądziesz na brzegu ławki, złapiesz hantlę, pochylisz się do przodu, zablokujesz łokieć o wnętrze uda i zabierzesz się do pracy. Rośnij duży.

PS. Mówiąc szczerze, nie jesteśmy wielkimi fanami izolowania poszczególnych grup mięśniowych. Dlatego niech wspomniane ćwiczenie będzie tylko dodatkiem do kompletnego treningu całego ciała (full body workout). Plany treningowe znajdziesz w naszym Dziale Fitness. Polecamy również Atlas Ćwiczeń, w którym znajdziesz Wideo z poprawną techniką wykonywania ćwiczeń.

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij