[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Trening bez sprzętu: ćwicz na powietrzu [plan treningowy]

Wychodzisz z pracy, wsiadasz na rower, dojeżdżasz do parku i trenujesz. To takie proste.  

trening bez sprzętu fot. Kamil Majdański

Trening A: bez sprzętu

Po krótkiej rozgrzewce (dojazd do parku rowerem liczy się) wykonaj podane ćwiczenia, po każdym biegnąc sprintem około 100 metrów. Do miejsca startu wracaj truchtem. Odpocznij według potrzeb i zalicz jeszcze 4 takie rundy.

1. Pompka żołnierska

15 powtórzeń

Przyjmij pozycję, dłonie rozstawiając na szerokość barków. Zginając łokcie, obniż klatkę do podłoża (A). Zatrzymaj na sekundę ruch, zanim wyprostujesz ręce na tyle dynamicznym ruchem, aby wybić się do góry (B).

REKLAMA

trening bez sprzętu fot. Kamil Majdański

2. Przysiad na jednej nodze

Po 10 repet na nogę

Stań prosto, przenieś ciężar ciała na prawą nogę, lewą ugnij jak na zdjęciu (A). Pomagając sobie rękoma utrzymać równowagę, zrób przysiad na prawej nodze (B). Po 10 powtórzeniach wykonaj to samo na drugą nogę.

trening bez sprzętu fot. Kamil Majdański

3. Pompka na barki

12 powtórzeń

Znajdź ławkę, przyjmij pozycję do pompki, ustawiając na niej stopy. Zbliż dłonie do ławki, unosząc biodra, aby Twój tułów był prostopadły do podłoża (A). Zginając ręce w łokciach, zrób pompkę (B). Uważaj na głowę.

trening bez sprzętu fot. Kamil Majdański

4. Kozak

16 powtórzeń

Stań prosto w szerokim rozkroku (A). Przenieś ciężar ciała na lewą nogę, jednocześnie uginając ją w kolanie, prawa noga cały czas prosta (B). Wróć do startu, powtórz na drugą stronę. To jedna repeta.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij