REKLAMA

Trening Strongmana - Technika [Trening C]

Wykorzystanie specjalnych gryfów i uchwytów pozwoli Ci dźwigać więcej niż kiedykolwiek wcześniej. To będzie prawdziwy test siły mięśni i charakteru. Pierwsze i drugie ćwiczenie wykonuj w superserii. Martwy ciąg jest przewidziany w systemie drabinowym – zaczynaj każdą z trzech superserii od 5 powtórzeń, a kończ na 1. Spacer farmera nie wymaga komentarza, ale nie mogło go zabraknąć. Na koniec zapowiedziany test siły woli. Przekonaj się, co pierwsze się podda: Twoje mięśnie czy Ty.

1a. Farmerski martwy ciąg

3 x drabina 5-1 (łącznie 45 powtórzeń)

REKLAMA

Stań między gryfami i pochyl się, pracując stawem biodrowym i zachowując proste plecy (A). Upewnij się, że chwyt jest mocny, i zacznij się prostować. Zatrzymaj ruch na sekundę (B) i wróć do startu. Po wykonaniu wszystkich powtórzeń w serii przejdź do spaceru z ćwiczenia 1b.

1b. Spacer farmera

2 x 20 m (w trzech superseriach)


Martwy ciąg zaliczony? OK. W takim razie unieś ciężary raz jeszcze (de facto kolejny martwy, sorry) (A) i, wykonując małe kroki (B), zanieś zestaw 20 metrów dalej. Połóż sztangi na ziemi, obróć się i dźwignij je z powrotem. Absolutnie nie obracaj się wokół własnej osi, ciągle trzymając obciążenie w dłoniach! Teraz możesz wrócić do startu i przejść do kolejnej serii martwych ciągów. Jeśli była to ostatnia superseria, wykonaj ćwiczenie 2.  Miło było Cię poznać.

2. Test farmera

Do upadku

2 x 20 m (w trzech superseriach)

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA