REKLAMA

Trening Strongmana - Technika [Trening C]

Wykorzystanie specjalnych gryfów i uchwytów pozwoli Ci dźwigać więcej niż kiedykolwiek wcześniej. To będzie prawdziwy test siły mięśni i charakteru. Pierwsze i drugie ćwiczenie wykonuj w superserii. Martwy ciąg jest przewidziany w systemie drabinowym – zaczynaj każdą z trzech superserii od 5 powtórzeń, a kończ na 1. Spacer farmera nie wymaga komentarza, ale nie mogło go zabraknąć. Na koniec zapowiedziany test siły woli. Przekonaj się, co pierwsze się podda: Twoje mięśnie czy Ty.

1a. Farmerski martwy ciąg

3 x drabina 5-1 (łącznie 45 powtórzeń)

Stań między gryfami i pochyl się, pracując stawem biodrowym i zachowując proste plecy (A). Upewnij się, że chwyt jest mocny, i zacznij się prostować. Zatrzymaj ruch na sekundę (B) i wróć do startu. Po wykonaniu wszystkich powtórzeń w serii przejdź do spaceru z ćwiczenia 1b.

REKLAMA

1b. Spacer farmera

2 x 20 m (w trzech superseriach)


Martwy ciąg zaliczony? OK. W takim razie unieś ciężary raz jeszcze (de facto kolejny martwy, sorry) (A) i, wykonując małe kroki (B), zanieś zestaw 20 metrów dalej. Połóż sztangi na ziemi, obróć się i dźwignij je z powrotem. Absolutnie nie obracaj się wokół własnej osi, ciągle trzymając obciążenie w dłoniach! Teraz możesz wrócić do startu i przejść do kolejnej serii martwych ciągów. Jeśli była to ostatnia superseria, wykonaj ćwiczenie 2.  Miło było Cię poznać.

2. Test farmera

Do upadku

Po ukończeniu piekielnych superserii weź kilka głębokich oddechów i ponownie unieś sztangi. Stój prosto, patrz przed siebie, nie przechylaj się. Przekonasz się teraz, że Einstein miał rację, twierdząc, że czas jest względny.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA