[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Trening Richa Froninga: mistrz CrossFit w akcji

Te ruchy to gwarancja sprawności. Uzupełnij nimi regularny trening, a tłuszcz wytopisz w... crossfitowym tempie.

Rich Froning fot. Edu Garcia

Liczby Richa Froninga:

5 – tyle serii każdego ćwiczenia Rich radzi wykonywać podczas treningu. Zmniejszaj tylko liczbę powtórzeń.

30 urodziny obchodził 21 lipca. Nim zainteresował się CrossFitem, wcześniej trenował bejsbol i futbol amerykański

1 - osobę obserwuje na Instagramie – swoją żonę Hillary. Jego poczynania śledzi ponad 1 milion osób.

90 kilogramów – tyle waży. Gdy zaczynał rywalizację w Reebok CrossFit Games, miał 7 kilogramów mniej.

Trening Froninga

Każda seria składa się z 3 ćwiczeń. Liczbę powtórzeń masz podaną poniżej. Kończysz serię, odpoczywasz minutę i jedziesz dalej. Od razu zaznaczamy – to zestaw dla naprawdę twardych gości.

  • Skakanka 100-80-60-40-20
  • Wskoki na skrzynię 50-40-30-20-10
  • Krokodylki 50-40-30-20-10

"Zazwyczaj ćwiczę z pustym żołądkiem. Gdy jestem pełny, źle się czuję".

Rich Froning fot. Edu Garcia

1. Podwójne skoki na skakance

Mięśnie: tułów, nogi

Efekt: dobra rozgrzewka

Złap skakankę szybkościową (z linką gumową albo stalową). Zacznij skakać, robiąc dwa obroty skakanką za każdym razem, gdy oderwiesz stopy od ziemi.

Rich Froning fot. Edu Garcia

2. Wskoki na skrzynię

Mięśnie: tułów, nogi

Efekt: eksplozywność

Stań twarzą do skrzyni. Obniż pozycję do przysiadu, a następnie wskocz na podwyższenie. Wyląduj, wyprostuj się i zejdź albo zeskocz.

Rich Froning fot. Edu Garcia

3. Krokodylki

Mięśnie: całe ciało

Efekt: spalanie tłuszczu

Stań prosto. Zejdź do przysiadu podpartego i wyrzuć nogi w tył, by przyjąć pozycję do pompki. Zrób pompkę, przyciągnij z powrotem nogi i wyskocz w górę, ręce splatając za głową.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij