[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Trening LeBrona Jamesa: szybko i na maksa

LeBron James, Najbardziej Wartościowy Gracz (MVP) sezonu zasadniczego ligi NBA, podchodzi do ćwiczeń na siłowni tak, jak gra w kosza – z pełną determinacją i absolutnie ofensywnie. Wykorzystaj plan treningowy lidera Cleveland Cavaliers, by podobnie jak on dominować. Oto zestaw ćwiczeń, które pozwolą Ci rządzić nie tylko podczas gry w kosza.

fot. Carlos Serrao
30Maksymalna liczba minut, które James poświęca jednorazowo na trening siłowy.

Superseria 2

rys. Kagan McLeod

Wyciskanie hantli stojąc: Stań prosto w lekkim rozkroku, trzymając w jednej dłoni hantle przy policzku (palcami do twarzy). Wyprostuj rękę ponad głowę, starając się nie pomagać sobie balansem ciała. Zrób 6-8 powtórzeń na każde ramię.

rys. Kagan McLeod

Przyciąganie hantli do klatki piersiowej: Lewą dłoń i lewe kolano oprzyj o ławeczkę tak, aby Twój tułów był równoległy do podłogi. W prawą dłoń chwyć hantle i unieś je, napinając mięśnie pleców, do momentu aż dotkniesz nią swojego boku. Opuść powoli hantle. Zrób 10 powtórzeń na każdą rękę.

REKLAMA
20Liczba podciągnięć, które ten ważący 113,5 kg koszykarz potrafi zrobić bez przerwy. I bez wysiłku.
Piątek


Superseria 1

rys. Kagan McLeod

Przysiady jednonóż na ławeczce: Stań na ławeczce na jednej nodze. Ramiona wyprostuj przed sobą, a palce stopy wiszącej poza ławeczką unieś. Trzymając ciało sztywne, zrób przysiad, do momentu aż piętą dotkniesz podłogi. Wróć do pozycji wyjściowej. Zrób 5 powtórzeń na każdą nogę.

rys. Kagan McLeod

Zginanie jednej nogi na piłce: Połóż się na podłodze i oprzyj stopy i łydki na dużej piłce do ćwiczeń. Ramiona rozłóż na boki. Przyciągnij kolano jednej nogi do klatki piersiowej, a drugą przyciągnij piłkę do siebie, napinając mięśnie pośladków. Wróć do pozycji wyjściowej. Zrób 12 powtórzeń.


Superseria 2

rys. Kagan McLeod

Wykroki boczne z przysiadami: Stań prosto w lekkim rozkroku, trzymając hantle w rękach po bokach ciała. Prawą nogą zrób szeroki krok w bok, stawiając stopę palcami do przodu. Ugnij kolano lewej nogi, aż udo będzie równoległe do podłoża. Wróć do pozycji wyjściowej. Zrób 10 powtórzeń.


Skoki na skakance (bez ilustracji): Skacz na skakance bez przerwy przez 45 sekund na miękkim podłożu, np. materacu. Niestabilne podłoże pomoże Ci wzmocnić mięśnie stabilizujące kostkę. 


Poznaj zasady Króla Jamesa i naucz się do maksimum wykorzystywać swój talent, tak jak robi to gwiazda NBA.

MH 05/2008

Produkty z kategorii: buty do koszyk znajdziesz w sekcji MH Zakupy: buty do koszykówki męskie
1 ... 2 3 4
STRONA 4 z 4

Komentarze

 (9)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij