Trening Hugh Jackmana: siłownia, kardio, boks

Boksuje ze słynnym "Sugar" Rayem Leonardem i rzeźbi ciało w siłowni, aby wiarygodnie wyglądać jako Wolverine. Hugh Jackman pracuje nad formą bardziej niż ktokolwiek inny w Hollywood. Aktor zdradza MH, czego potrzeba, by zbudować potężną sylwetkę.

Hugh Jackman trenował boks z Sugra Ray Leonardem i intensywnie ćwiczył na siłowni, aby móc sprostać roli w filmie Giganci ze stali Melissa Moseley © DreamWorks II Distribution Co., LLC
fot. Melissa Moseley © DreamWorks II Distribution Co., LLC
3. Wyciskanie sztangi w leżeniu na płaskiej ławce - wąski chwyt

REKLAMA

Adrian Weinbrecht - Rodale Images
fot. Adrian Weinbrecht

Połóż się tyłem na ławce i chwyć sztangę nachwytem węższym niż na szerokość barków. Zdejmij sztangę ze stojaków i opuść ją do klatki, łokcie prowadząc jak najbliżej tułowia (A). Wyciśnij sztangę, nie pozwalając jej bujać się na boki (B). Powinieneś czuć, jak pracuje środek Twojej klatki oraz tricepsy.

4. Pompki szwedzkie na poręczach

Adrian Weinbrecht - Rodale Images
fot. Adrian Weinbrecht

Złap mocno poręcze i podskocz, by na prostych rękach utrzymać ciężar ciała. Nogi ugnij w kolanach i spleć je w kostkach (A). Uginając ręce w łokciach, opuść się najniżej, jak to możliwe (B). Wróć do pozycji startowej. Staraj się nie bujać podczas trwania ćwiczenia. Możesz zwiększyć ciężar, blokując między kostkami hantlę.

5. Pompki klasyczne

Adrian Weinbrecht - Rodale Images
fot. Adrian Weinbrecht

Ustaw się w pozycji do pompki (A). Napnij korpus i powoli opuść się, aż klatką niemal dotkniesz podłogi (B). Łokcie prowadź jak najbliżej tułowia. Wypchnij się do pozycji startowej. Jeśli ciężar Twojego ciała to dla Ciebie za mało, poproś kogoś, by na Twoich plecach położył 10-kilogramowy talerz.

Faza 2: rzeźba

W drugiej 6-tygodniowej fazie stosuj te same ćwiczenia, co w pierwszej, ale używaj mniejszych ciężarów i większej liczby powtórzeń. Potem weź się za jeden z opisanych poniżej treningów kardio, który pomoże Ci spalić tłuszcz. W tym okresie Jackman dziennie je już nie 6000 kcal, a 3500 kcal.

Seria 1 10-14 powtórzeń 60 sekund odpoczynku
Seria 2 10-14 powtórzeń 60 sekund odpoczynku
Seria 3 10-14 powtórzeń 60 sekund odpoczynku
Seria 4 10-14 powtórzeń 60 sekund odpoczynku

 

Interwały kardio / ergometr

Adrian Weinbrecht - Rodale Images
fot. Adrian Weinbrecht

Po rozgrzewce ustaw bieżnię pod kątem 1-2 stopni, a tempo na 85% Twojego tętna maksymalnego (A). Biegnij tak 100 metrów (lub przez 20 sekund). Odpocznij 30 sekund. Powtórz takie sprinty jeszcze 10 razy.

Po krótkiej rozgrzewce na wioślarzu (ergometrze) Jackman pokonuje dystans 2 km w czasie 7 minut. (B). Pokonaj pierwsze 500 metrów w minutę i 45 sekund, a potem staraj się utrzymać to tempo.

Zobacz także: Hugh Jackman: twardy jak Wolverine

MH 11/2011

1 ... 2 3 4
STRONA 4 z 4
Zobacz również:
Merrell Nova 2 to buty, które są jak najlepszy kompan na trailowej wyprawie – mocne, nie zawiodą Cię w żadnej sytuacji, a przy tym czujesz się w ich towarzystwie naprawdę komfortowo.
ZOBACZ WIĘCEJ
REKLAMA