Trening HIIT z hantlami i skakanką

Dwie hantle i skakanka pomagały zbudować formę na długo przed pandemią. Przytul je mocno,  a zobaczysz, jak przyspiesza Twój metabolizm  i wzmacniają się mięśnie.

trening siłowy Men's Health

Trening

Ten finisher to połączenie zarzutu hantli do przysiadu z przejściem do wyciskania stojąc i skakanki. Zrób 10 powtórzeń ćwiczenia z ciężarkami, a potem 50 skoków przez skakankę tak szybko, jak dasz radę. W sumie postaraj się wytrzymać 5 takich zestawów bez odpoczynku.

REKLAMA

trening siłowyMen's Health

1. Bomba zarzutowa

Zacznij od 10 powtórzeń zarzutu do przysiadu,  z przyjściem do wyciskania stojąc. Na początku trzymaj hantle po bokach przy ziemi. Wstając, zarzuć je na barki, a potem zrób pełny przysiad. Wstań, rozpoczynając wyciskanie nad głową. Potem opuść hantle do pozycji wyjściowej.  Jedno powtórzenie  masz z głowy.

trening siłowyMen's Health

2. Bomba skakankowa

Po ćwiczeniu z hantlami  weź w ręce skakankę. Obroty wykonuj, trzymając dłonie w miarę nisko, a ramiona blisko tułowia. Ruch skakanki wykonuj właściwie samymi nadgarstkami. Przeskakuj nad skakanką na palcach stóp, wybijając się na tyle, by skakanka zmieściła się pod stopami. Ląduj na lekko ugiętych kolanach. Zrób w sumie  50 powtórzeń tak szybko, jak tylko dasz radę.

trening siłowyMen's Health

3. Wybuch formy

Po skakance wróć  do ciężarków. Staraj się wytrzymać całe ćwiczenie bez odkładania hantli  na podłogę – odpoczniesz, jak zrobisz wszystkie powtórzenia. Ruchy wykonuj w miarę szybko, ale nie kosztem techniki. A potem wróć do skakanki. Jeśli masz w swoim arsenale podwójne obroty skakanki przy jednym skoku, to teraz je odpal.

Zobacz również:
Lee Phillips na okładkach MH pojawił się aż 29 razy. Tym razem przygotowanie formy było trudniejsze niż zwykle, ale strażak z Londynu udowodnił, że trenować da się w każdych warunkach.
ZOBACZ WIĘCEJ
REKLAMA