Trening HIIT z hantlami [Turbo spalanie]

Bardzo wymagający trening HIIT z elementami siłowymi. Świetnie spala tłuszcz i nakręca metabolizm. Możesz go swobodnie wykonać w domu.

trening z hantlami shutterstock.com

Spalanie kalorii w wersji turbo

Chwyć parę ciężkich hantli i przygotuj stoper, najlepiej z sygnałem dźwiękowym. Przed Tobą 5 ćwiczeń połączonych w obwód. Wykonuj je po kolei, przez minutę każde (precyzyjne opisy czasu pracy i przerw znajdziesz przy poszczególnych ćwiczeniach). Twoim celem jest przebrnięcie przez 3 pełne obwody. To będzie aż 15 minut. Do dzieła!

REKLAMA

Trening HIITMen's Health

1. Swing narciarza

1 seria 45 s, 15 s odpoczynku 

Stojąc w rozkroku na szerokość obręczy barkowej, złap dwa hantle luźno po bokach i pochyl tułów, przenosząc hantle do tyłu (A). Następnie napnij mocno pośladki i wyprostuj się dynamicznym ruchem, unosząc jednocześnie hantle nad barki (B).

Trening HIITMen's Health

2. Przysiad więzienny

1 seria 45 s, 15 s odpoczynku

Zacznij od pozycji B z poprzedniego ćwiczenia. W pierwszym ruchu przenieś hantle za głowę (A). Koniecznie utrzymaj prostą sylwetkę. Teraz wykonaj głęboki przysiad (B). Będzie Cię kusiło, żeby pochylić się do przodu. Oprzyj się temu.

Trening HIITMen's Health

3. Podciąganie hantli

1 seria 45 s, 15 s odpoczynku

Ponownie stań w rozkroku, trzymając hantle nachwytem w rozluźnionych dłoniach przed sobą. W pierwszej fazie ćwiczenia pochyl tułów, nie zaokrąglając pleców, tak by hantle swobodnie zwisały tuż pod kolanami (A). W drugiej fazie wyprostuj się, podciągając hantle aż do szyi (B).

Trening HIITMen's Health

4. Diabelskie pompki

1 seria 45 s, 15 s odpoczynku

Teraz zacznij, trzymając hantle chwytem neutralnym po bokach. Połóż je na ziemi w wąskim rozstawie, wykonaj pompkę (A), nie puszczając uchwytów, by następnie przeskoczyć do siadu i wycisnąć ciężarki nad głowę, prowadząc je między nogami (B).

Trening HIITMen's Health

5. Krokodylki

1 seria 30 s, 30 s odpoczynku 

Odłóż hantle na bok(jak na zdjęciu). Wykonuj krokodylka po jednej stronie ułożonych na ziemi hantli (A), a następnie dynamicznie przeskocz na drugą stronę, by, a jakże, tam też wykonać krokodylka. Gdy stoper odmierzy minutę piątego ćwiczenia, przejdź do następnych obwodów.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA