[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.0

Trening FBW: ćwicz z walizką w czasie podróży

W najbliższym czasie czeka Cię delegacja lub inny wyjazd, a nie chcesz odpuszczać ćwiczeń? Mamy na to rozwiązanie. Oto trening bez sprzętu treningowego, do którego będziesz potrzebował jedynie walizki podróżnej i paru rzeczy nadających jej odpowiednią wagę.

mężczyzna z walizką fot. Kzenon, shutterstock.com
Twój plan

Zapakuj walizkę taką ilością przedmiotów, by każde z podanych ćwiczeń stanowiło dla Ciebie wyzwanie. Pamiętaj, by równomiernie rozłożyć w walizce ciężar.

Ćwiczenia połącz w obwód: wykonuj każde przez 45 s i odpoczywaj po 15 s, zanim przejdziesz do następnego. Ćwiczenia 4 i 5 wykonuj w każdym obwodzie dwukrotnie. Zrób łącznie 6 obwodów.

REKLAMA

1. Przysiady z walizką

Stań prosto, stopy rozstawiając na szerokość barków. Złap mocno walizkę (jak na rysunku). Wypchnij biodra do tyłu i zrób przysiad, aż Twoje uda będą równolegle do podłoża.

Wstań, po czym przesuń walizkę pod prawą pachę. Zrób kolejny przysiad i wróć do pozycji startowej. Po następnym powtórzeniu przesuń walizkę pod lewą pachę.

rys. +ISM

2. Żonglerka walizką

Połóż walizkę na boku, rączką do góry. Ugnij lekko nogi w kolanach i pochyl się do przodu. Złap walizkę prawą ręką, przyciągnij ją do klatki, po czym wypuść ją i złap lewą ręką.

Przyciągnij walizkę znowu do klatki i kolejny raz uwolnij ją z dłoni. Staraj się przez cały czas plecy trzymać proste, a łopatki mocno ściągnij do tyłu.

rys. +ISM

3. Wyciskanie walizką nad głowę klęcząc

Uklęknij na podłodze. Walizkę trzymaj bezpośrednio nad prawym barkiem. Prostując ręce w łokciach, przenieś walizkę nad głowę. Zatrzymaj na chwilę ruch, po czym opuść walizkę nad lewy bark. Przez cały czas trzymaj mocno napięte mięśnie korpusu.

rys. +ISM

4. Wykroki z walizką

Stań prosto, stopy rozstawiając na szerokość barków. Walizkę trzymaj przed sobą prawą ręką za wyciągnięty do końca uchwyt. Popchnij walizkę do przodu, jednocześnie wykonując wykrok lewą nogą, aż jej udo będzie równolegle do podłoża.

Zatrzymaj na chwilę ruch i wróć do startu. Po serii zamień strony – walizkę złap lewą ręką, a wykroki rób prawą nogą.

rys. +ISM

5. Wspinaczka pozioma z walizką

Połóż walizkę na podłodze i wsuń lewą stopę w jej górny uchwyt. Przyjmij pozycję jak do klasycznej pompki. Napnij mocno mięśnie korpusu. Przyciągnij teraz walizkę jak najbliżej klatki.

Wróć do pozycji początkowej i powtórz ruch. Po skończonej serii zamień nogi. Możesz lekko unieść stopą „przód” walizki, by łatwiej Ci było rolować ją na kółkach.

rys. +ISM

MH 12/12

Produkty z kategorii: walizki znajdziesz w sekcji MH Zakupy: walizki miękkie na kółkach

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij