[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


Trening EMOM na spalanie tłuszczu - airbike i sztanga

Ten EMOM da Ci wytrzymałość i siłę,  które wystarczą na każdy mecz od pierwszej  do ostatniej sekundy. Idź i wygraj!

Trening

EMOM (Every Minute On the Minute) zaczyna się od spalenia 15 kcal na air bike'u. Potem od razu wykonuj wyciskanie sztangi nad głowę – do końca upływu  60 sekund – po czym bez zwłoki wracaj na air bike'a. Trening kończysz w momencie, gdy masz zrobionych w sumie 100 powtórzeń wyciskania sztangi – im szybciej je wykonasz, tym mniej czas spędzisz na rowerku.

1. Jazda na maksa

Wskocz na air bike'a i od razu jedź, ile fabryka dała. To maszyna kardio, na której mocno pracujesz ramionami i nogami, by jak najszybciej spalić 15 kcal. Im szybciej to zrobisz, tym więcej czasu masz na wyciskanie sztangi.

REKLAMA

2. Sztanga nad głowę

Wrzuć na gryf ciężar, który swobodnie wyciśniesz 20 razy. Zacznij od pozycji startowej do martwego ciągu, wysuń biodra do tyłu i wstań, przenosząc ciężar na barki. Zegnij kolana i dynamicznie wyciśnij sztangę nad głowę.

3. Trzymaj tempo

Opuść sztangę  na barki i powtórz wyciskanie. Trzymaj rytm, co pozwoli Ci dotrwać do końca minuty. Opuść sztangę i wracaj na air bike'a, aby spalić kolejne  15 kcal. Im wolniej wykonujesz to ćwiczenie, tym więcej minut zajmie Ci zrobienie 100 powtórzeń, więc zaciśnij zęby i trzymaj tempo do ostatniego gwizdka.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij