[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Trening CrossFit: Cindy - 20 minut do formy [Wideo]

Nie dwugodzinna sesja zdjęciowa z hantlami na Insta. Oto prawdziwy test Twojej formy.

Zrób jak najwięcej rund składających się z poniższych ćwiczeń. Odpoczywaj według potrzeb.

1. Podciąganie x5

Podskocz i złap drążek nachwytem szerszym niż barki. Podciągnij się, aż miniesz go brodą. Opuść się do startu.

REKLAMA

REKLAMA

Pompki x10

Przyjmij pozycję, ręce rozstawiając na szerokość barków. Zrób pompkę, schodząc jak najniżej. Wróć do pozycji startowej.

REKLAMA

Przysiady x15

Stań prosto w lekkim rozkroku. Wypchnij biodra w tył i zrób przysiad do boxu. Wróć do pozycji początkowej.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij