Trening CrossFit: Cindy - 20 minut do formy [Wideo]

Nie dwugodzinna sesja zdjęciowa z hantlami na Insta. Oto prawdziwy test Twojej formy.

Zrób jak najwięcej rund składających się z poniższych ćwiczeń. Odpoczywaj według potrzeb.

REKLAMA

1. Podciąganie x5

Podskocz i złap drążek nachwytem szerszym niż barki. Podciągnij się, aż miniesz go brodą. Opuść się do startu.

REKLAMA

REKLAMA

Pompki x10

Przyjmij pozycję, ręce rozstawiając na szerokość barków. Zrób pompkę, schodząc jak najniżej. Wróć do pozycji startowej.

REKLAMA

REKLAMA

Przysiady x15

Stań prosto w lekkim rozkroku. Wypchnij biodra w tył i zrób przysiad do boxu. Wróć do pozycji początkowej.

REKLAMA

Zobacz również:
Możesz nie lubić treningu nóg, ale prawda jest taka, że to on daje podstawy do budowania sylwetki, siły i formy. Ten dynamiczny zestaw pozwoli Ci przy tym spalić tyle kalorii, że nie będziesz się musiał  martwić o dłuższy pasek. Trenuj w systemie AMRAP. Jak długo? Zależy to od Ciebie, ale nie krócej niż 15 minut.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA