[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

Trening Bartka Lipki: plan dla zaawansowanych

W świecie "chodzących na siłownię", bądź atletą. Ten trening to pierwszy sprawdzian, który już po 15 minutach AMRAP pokaże Ci miejsce w szeregu.

Bartek Lipka fot. Kamil Majdański / MPP
Mamy tu do czynienia z treningiem AMRAP. Twoje zadanie: zaliczyć jak najwięcej rund w podanym czasie. Przed Tobą 15 minut wypełnionych ostrą akcją. Odpoczywaj wedle potrzeb, ale pamiętaj – zegar tyka.

Wersja hard

Pamiętasz wersję podstawową? Wersja dla twardzieli wygląda bardzo podobnie, ale kilka detali wrzuca ją na dużo wyższy poziom. Przykład? Zamiast pojedynczych skoków na skakance – podwójne, a waga sztangi wzrasta do 140 kg. No i zamiast pompek spacer na rękach. Czas: AMRAP w 15 min.

REKLAMA

REKLAMA

Bartek Lipka fot. Kamil Majdański / MPP

1. Bieg - 250 metrów

Nic się nie zmieniło. Wskocz na bieżnię (ostrożnie, rzecz jasna) i staraj się w jak najkrótszym czasie pokonać dystans w zadanym czasie.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Crossfit Lipka fot. Kamil Majdański / MPP

3. Martwy ciąg - 10 powtórzeń ze sztangą o wadze 140 kg

Łatwo już było. Pamiętaj, że przy tak sporym obciążeniu kluczowa jest poprawna technika. Nie pozwól sobie nawet na najmniejszy błąd.

Zobacz też: Martwy ciąg - tak powinna wyglądać Twoja technika

REKLAMA

Crossfit Lipka fot. Kamil Majdański / MPP

4. Spacer na rękach - 15 metrów

Jeszcze przed treningiem zaznacz sobie w boksie odpowiedni dystans. Później nie będziesz miał już na to czasu. Stań na rękach i przejdź 15 metrów. To jedna runda.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij