[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Trening ABS: kompleksowy plan treningowy

Zrób to, na co od dawna masz ochotę: pozbądź się brzuszka i odsłoń kaloryfer. Oto kompletny program treningowy na cały tydzień z 15 ćwiczeniami na mięśnie brzucha, które pozwolą Ci spalić tłuszcz, rozbudować mięśnie, byś z dumą mógł zdjąć koszulkę na plaży czy na basenie.

ABS, klatka fot. shutterstock.com

Górna i dolna część mięśni brzucha

3. Rowerek

Pracuje góra i dół mięśni brzucha. Połóż się na plecach z podniesionymi kolanami, zgiętymi pod kątem 90 stopni, i rękoma za uszami. Pedałuj jak na rowerze, kołysząc na boki ciałem.

fot. Robert Trachtenberg

REKLAMA

4. Unoszenie kolan w zwisie

Pracuje dolna część abs i mięśnie skośne. Wykonaj zwis na drążku i unieś jedno kolano do przeciwległego barku. Wytrzymaj chwilę, opuść nogę i powtórz całość drugą.

fot. Robert Trachtenberg

5. Brzuszki z kijem

Pracuje górna i dolna część mięśni brzucha. Połóż się na plecach, nogi ugięte w kolanach, ręce nad głową, w dłoniach nachwytem trzymaj kij. Przyciągnij kolana do klatki piersiowej i przenieś ręce wyprostowane nad głową, tak by znalazły się na podudziu. Skieruj głowę do mostka i napnij mocno brzuch (wydech). Wróć do pozycji wyjściowej (wdech).

fot. Robert Trachtenberg

Zobacz także: Dieta Abs: Ty też masz mięśnie brzucha. Tak, Ty!

MH 05/06

1 ... 5 6 7
STRONA 7 z 7

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij