[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Trening ABS: kompleksowy plan treningowy

Zrób to, na co od dawna masz ochotę: pozbądź się brzuszka i odsłoń kaloryfer. Oto kompletny program treningowy na cały tydzień z 15 ćwiczeniami na mięśnie brzucha, które pozwolą Ci spalić tłuszcz, rozbudować mięśnie, byś z dumą mógł zdjąć koszulkę na plaży czy na basenie.

ABS, klatka fot. shutterstock.com
Chciałbym dostawać 2 dolary za każdego maila, w którym czytelnicy Men's Health skarżą się, że mimo robienia setek brzuszków, nie mogą wypracować "tarki". Gdyby tak było, mógłbym przestać narzekać na brak kasy. Ale szef nie chce mi tak płacić. Dlatego postanowiłem odpowiedzieć za jednym zamachem wszystkim niezadowolonym:

nie spalisz tłuszczu i nie wyrzeźbisz "tarki",
setki razy napinając brzuch

Znam dużo przyjemniejsze czynności, które chciałbym powtarzać tyle razy dziennie i nie byłyby to ćwiczenia. Ale wracając do tematu: jeśli chcesz mieć płaski, silny i wyraźny (czytaj: wyrzeźbiony) brzuch, musisz nad nim pracować. Wymaga to wysiłku i dyscypliny, ale wcale nie tak wiele, jak się może wydawać.

Jak to zrobić? Wszystko podajemy Ci na talerzu. Dosłownie i w przenośni. Część dosłowną masz w artykułach pod wspólnym tytułem Dieta Abs. A tutaj dostajesz plan treningowy, który połączony z dietą da Ci kaloryfer z odsłoniętymi wszystkimi żeberkami.

REKLAMA

Twój ABS (ang. abdominal muscle) składa się z kilku części: górna i dolna część mięśni prostych brzucha, mięśnie skośne, poprzeczne i mięśnie dolnej części pleców. Nie przejmuj się, jeśli ich nie widać - są na pewno, i to całkiem silne. Aby je odsłonić, powinieneś tylko nieco zmienić swoją dietę i połączyć z treningiem, który dla Ciebie przygotowałem.

Czas na showtime!

Trening ABS - ćwiczenia

Krok 1: Wstęp do Treningu Abs

• Jeśli do tej pory nie trenowałeś: Rozpocznij od lekkiego treningu. Na początek rób pompki (od 8 do 12 w serii) i przysiady z samą sztangą (od 15 do 20 powtórzeń). Po tygodniu dodaj lekkie obciążenia. Taki trening wraz z 30 minutami marszu zainicjuje cały proces przemian w Twoim organizmie, na którego końcu jest spalanie tłuszczu.

• Jeśli trenujesz regularnie: Eksperci są zgodni, że zmiana programu co 4-6 tygodni zwiększa efekty. Po prostu Twój organizm, w tym mięśnie, potrzebuje cały czas nowych wyzwań, aby się rozwijać. Dlatego spróbuj zmienić dotychczasowy program, który ma odsłonić Twój kaloryfer, na program ABS. Zobacz, co daje Ci lepsze efekty.

Krok 2: Program Treningu Abs

Jak każdy facet, chcesz działać dynamicznie, więc prawdopodobnie jak najszybciej chcesz zacząć ćwiczyć. Ja też. Na następnych stronach znajdziesz kompletny program treningowy i ćwiczenia, które pozwolą odsłonić uparte mięśnie brzucha. Po treningu na pewno będziesz głodny, więc możesz spokojnie maszerować do lodówki - pod warunkiem że będą tam produkty, o których możesz przeczytać w w tej części Diety Abs. Ale to potem. Na początek ćwiczenia.

1 2 3 ... 7
STRONA 1 z 7

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij