[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Test sprawności Men's Health #2

Każdego z nas stać na 10-sekundowy zryw podczas biegu albo walki w ringu. Problem w tym, że to może być za mało, by wygrać. Pół minuty, minuta – to dopiero brzmi imponująco i może gwarantować sukces. 

facet z hantlami W lustrze i na wadze wszystko gra, ale to wciąż nie oznacza, że jesteś w topowej dyspozycji. Sprawdź, jak wypadasz w naszych 7 testach sprawnościowych, i bez względu na wynik wykorzystaj nasze patenty na jeszcze lepszą formę. (fot. Shutterstock)
Jest takie bokserskie powiedzenie: są mistrzowie treningu i są mistrzowie ringu. Jeśli wstawałeś w środku nocy na walki Gołoty, wiesz, o co chodzi. Reszcie już wyjaśniamy. Fakt, że świetnie radzisz sobie w gymie, nie oznacza, że jesteś gotowy na największe wyzwania.

Możesz być królem ławeczki, walenia w worek czy świetnym biegaczem, ale niekoniecznie oznacza to, że jesteś silny, mocny, wytrzymały i dasz radę w chwili próby. Ring zweryfikuje wszystko. Albo – to bezpiecznijesza opcja – jeden z naszych testów.

Sprawdź swoją wydolność anaerobową tym prostym testem. Możesz czuć się zwycięzcą, jeśli po minucie przekroczyłeś liczbę 20. 

Test

Wybierz hantle, których waga łącznie stanowi 30% wagi Twojego ciała, i stań prosto, trzymając je po bokach. Zrób przysiad, aż uda znajdą się w pozycji równoległej do podłoża. Zatrzymaj na sekundę ruch, po czym wstań.

Ugnij ręce w łokciach, unosząc hantle na wysokość barków, a następnie wyciśnij ciężar nad głowę. Wróć do pozycji startowej. Powtarzaj taki ruch przez 60 sekund.

Popraw rezultat

Rozłóż ćwiczenie z testu na części pierwsze: przysiad z hantlami, zginanie przedramion i wyciskanie hantli stojąc. Wykonuj trening składający się z tych 3 ćwiczeń 3 razy w tygodniu, odpoczywając dzień między sesjami.

Każde ćwiczenie rób w 4 seriach po 10 powtórzeń, odpoczywając 60 s między seriami. Tak dobieraj obciążenie, by każdą serię kończyć z wyraźnym wysiłkiem. 

Twój wynik:

Ekspert 20 powtórzeń w 60 s

Rekrut 18 powtórzeń

Nowicjusz 16 powtórzeń  

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij