[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.8

Test sprawności Men's Health #1

Możesz robić przysiad ze sztangą równą ciężarowi swojego ciała albo bez utraty tchu w niezłym tempie przebiec kilka kilometrów, lecz to właśnie moc, którą potrafisz wygenerować, może udowodnić, że Twoje miejsce jest po stronie mężczyzn, a nie chłopców. 

facet wskakujący na skrzynię fot. Getty Images
Dlaczego? Bo to m.in. ona pozwalała Tysonowi nokautować pojedynczym uderzeniem, a Jordanowi tak pięknie umieszczać piłkę w koszu. Nie musisz się z nimi mierzyć, by dołączyć do ich klubu. Wystarczy nasz test. 

Test

Stań prosto na zaznaczonej wcześniej linii. Obniż pozycję i, pomagając sobie wymachem rękoma, skocz najdalej, jak tylko dasz radę. Wyląduj, zaznacz miejsce zetknięcia się stóp z podłożem i zmierz odległość.

Popraw rezultat

Moc jest kombinacją siły i szybkości (zgodnie z definicją to zdolność wygenerowania jak największej siły w jak najkrótszym czasie), dlatego, jeśli nie jesteś zadowolony z wyniku, pracuj nad jednym i drugim jednocześnie. Pierwsze 2 z poniższych ćwiczeń wykonuj w 5 seriach po 5 powtórzeń.

Zrób wszystkie serie pierwszego ćwiczenia, zanim przejdziesz do drugiego. Korzystaj z obciążenia, które sprawi, że ostatnie powtórzenie w serii będzie dla Ciebie wyzwaniem. Odpoczywaj 2 minuty między seriami.

Po zakończeniu obu ćwiczeń przejdź do swingu – 3 serie po 40 s, w trakcie których rób jak najwięcej powtórzeń. Odpoczywaj 20 s między seriami. Trening zakończ 10 wskokami na pudło. Po miesiącu ponów test. 

Unoszenie bioder ze sztangą

Usiądź na podłodze, plecy opierając o brzeg ławki. Na biodrach oprzyj sobie lekką sztangę. Nogi ugnij w kolanach, stopy płasko ułóż na podłodze. Naciśnij mocno piętami na podłogę, jednocześnie unosząc biodra, aż znajdą się w jednej płaszczyźnie z kolanami i barkami. Napnij mięśnie pośladków i korpusu. Wróć do startu.

Przysiad ze sztangą

Stań prosto w lekkim rozkroku ze sztangą opartą na górze pleców, podtrzymuj ją szerokim nachwytem. Wypchnij biodra w tył i ugnij kolana, by zrobić przysiad, aż Twoje uda znajdą się w pozycji co najmniej równoległej do podłoża. Wróć do startu, mocno pchając biodrami do przodu.

Swing kettlebellem

Stań prosto, kettlebell trzymając między udami. Wypchnij biodra w tył i ugnij kolana, by pochylić się do przodu. Wykonaj dynamiczny swing, aż kettle znajdzie się nad Twoją głową. 

Twój wynik:

Ekspert 2,5 metra lub więcej

Rekrut 1,8-2,5 metra

Nowicjusz Mniej niż 1,8 metra 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij