Taylor Lautner: zmierzch chudzielca

Taylor Lautner, gwiazda kinowej sagi Zmierzch, dorobił się 15 kg mięśni w zaledwie 12 miesięcy. Swoją sylwetką musiał uwiarygodnić rolę wilkołaka w kolejnych częściach przebojowej serii. Zobacz, jak tego dokonał. I pójdź w jego ślady.

Anthony Mandler - Rodale Images
Trening z ciężarami pozwolił Taylorowi Lautnerowi zbudować aż 15 kg mieśni w zaledwie 12 miesięcy. (fot. Anthony Lautner)
1. Scyzoryki

REKLAMA
Rodale Images

 

Połóż się na podłodze, nogi wyprostowane, ramiona wyciągnięte za głowę. Podnieś korpus i pociągnij go rękami w kierunku nóg (muszą być proste w kolanach przez cały czas). Wróć do pozycji początkowej i wykonaj kolejne powtórzenie.

2. Unoszenie pleców i nóg

Rodale Images

 

Połóż się na brzuchu, wyprostowane nogi trzymaj razem, ręce proste z tyłu. Powoli wykonaj odgięcie tułowia maksymalnie do góry, z jednoczesnym uniesieniem nóg. Wróć do startu.

3. Rolowanie piłki w leżeniu tyłem

Rodale Images

 

Połóż się tyłem na podłodze, łydki opierając na piłce szwajcarskiej. Ręce trzymaj po bokach. Napnij pośladki i unieś biodra, tak by ciało było w linii prostej. Wróć do startu.

4. Przyciąganie nóg w leżeniu

Rodale Images

 

Połóż się tyłem na podłodze, ręce trzymaj po bokach. Nogi ugnij w kolanach i biodrach. Inicjując ruch brzuchem, przyciągnij ugięte nogi do klatki. Nie odrywaj za mocno lędźwi od podłogi.

5. Rolowanie piłki przodem

Rodale Images

 

Przyjmij pozycję do pompki, piszczele oprzyj na piłce szwajcarskiej. Twoje ciało powinno tworzyć linię prostą. Unieś biodra i przetocz piłkę w stronę korpusu.

1 ... 2 3 4
STRONA 3 z 4

Komentarze

 (6)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA