[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Taylor Lautner: zmierzch chudzielca

Taylor Lautner, gwiazda kinowej sagi Zmierzch, dorobił się 15 kg mięśni w zaledwie 12 miesięcy. Swoją sylwetką musiał uwiarygodnić rolę wilkołaka w kolejnych częściach przebojowej serii. Zobacz, jak tego dokonał. I pójdź w jego ślady.

Trening z ciężarami pozwolił Taylorowi Lautnerowi zbudować aż 15 kg mieśni w zaledwie 12 miesięcy. (fot. Anthony Lautner)
Taylorowi Lautnerowi natura poskąpiła siły i muskulatury, ale jeśli chciał, aby jego kariera aktorska nabrała rozpędu, musiał postarać się, aby jego sylwetka stała się z bardziej męska niż chłopięca. Między pierwszą cześcią "Zmierzchu" a drugą grany przez niego w tym filmie wilkołak stał się znacznie potężniejszy, dlatego młody aktor musiał w ciągu roku nabrać 15 kilogramów masy mięśniowej, aby sprostać wymaganiom tej roli.

REKLAMA
Brak doświadczenia treningowego działa na Twoją korzyść. Im mniejszą masz muskulaturę, kiedy zaczynasz, tym łatwiej i szybciej zyskujesz masę mięśniową.

I zrobił to - z mierzącego 178 cm i ważącego zaledwie 63 kilogramy, kościstego chłopaka przeistoczył się w wysportowanego, umięśnionego zwierzaka. Jeśli on, przy wszystkich swoich fizycznych ograniczeniach, zdołał tego dokonać, może to zrobić każdy.

"Brak doświadczenia treningowego działa na Twoją korzyść - mówi Jordan Yuam, trener odpowiedzialny za transformację gwiazdy »Zmierzchu«, , którego kolejna część wchodzi w listopadzie do kin. - Im mniejszą masz muskulaturę, kiedy zaczynasz, tym łatwiej i szybciej zyskujesz masę mięśniową".

Twoja strategia: połącz właściwą dietę z przemyślanym reżimem treningowym. "Wykorzystaj do maksimum swój genetyczny potencjał - radzi Yuam. - Nie ma żadnego powodu, dla którego nie byłbyś w stanie zyskać kilogramy dodatkowych mięśni w ciągu roku".

Lautner bardzo na to liczył, kiedy zaczynał swoje treningi. "Z kolejnymi częściami tej serii grana przeze mnie postać wilkołaka będzie coraz potężniejsza, więc zależy mi bardzo, aby zyskać jeszcze więcej czystych mięśni" - mówił po zakończeniu przygotowań do drugiej części sagi. Dowody na to, że mu się udało widać gołym okiem na ekranie.

Pójdź w jego ślady, aby i Twoja sylwetka zmieniła się nie do poznania, zyskując przy okazji siłę i sprawność - nie katując się w siłowni do nieprzytomności.

 1.


Popraw osiągi

By zwiększyć masę mięśniową, musisz podnosić większe ciężary. "To dlatego zakładałem na gryf Taylora więcej, niż potrafił podnieść" - tłumaczy trener Jordan Yuam. Ile w tym wypadku znaczy "więcej"? To dodatkowe 40% tego, co normalnie potrafisz dźwignąć 10 razy.

Trenując w ten sposób, musisz przestrzegać dwóch zasad. Pierwsza: nigdy nawet nie zbliżaj się do sztangi bez osoby, która będzie Cię asekurować. I druga: większy ciężar powinien od razu kojarzyć Ci się z mniejszą ilością powtórzeń. Podczas wyciskania sztangi opuszczaj ją powoli - przyzwyczaisz się do większego ciężaru, zanim jeszcze będziesz gotowy go wycisnąć.

1 2 3 ... 4
STRONA 1 z 4

Komentarze

 (6)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij