[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.9

Taśmy TRX: 7 najlepszych ćwiczeń

Taśmy TRX wymyślone dla amerykańskich żołnierzy mają jedno zadanie – zbudować Twoją sprawność i odsłonić tarkę na brzuchu dokładnie tam, gdzie akurat masz na to ochotę. Możesz na nich zrobić kompletny trening i zabrać ze sobą nawet w delegację.

TRX fot. baranq, 2015, shutterstock.com
Twój program: 3 x 10 powtórzeń

1. Nogi, korpus: przysiad na jednej nodze

REKLAMA

Zawieś taśmy tak, by uchwyty były na wysokości barków. Chwyć je i odchyl się lekko do tyłu. Unieś prawą nogę, a lewą zrób przysiad, aż udo będzie niemal równolegle do podłoża. Wróć do pozycji startowej. Po 10 powtórzeniach zrób to samo na drugą nogę. To jedna seria.

2. Pośladki, korpus: unoszenie bioder

Zawieś taśmy tak, by uchwyty znalazły się na wysokości Twoich kolan. Połóż się na plecach, a stopy zblokuj w uchwytach. Ugnij nogi w kolanach i podnieś biodra, tak by przenieść uchwyty jak najbliżej pośladków. Wstrzymaj ruch na około 2 sekundy. Powoli wróć do startu.

3. Klatka, barki, triceps: pompki

Zawieś TRX tak, by uchwyty znalazły się trochę wyżej niż na wysokości pasa. Złap je i pochyl się. Uginając ręce w łokciach, przyjmij pozycję, jakbyś robił pompkę z rękami na podwyższeniu. Wyprostuj ręce, po czym powoli wróć do pozycji początkowej.

4. Plecy, barki, biceps: podciąganie w podporze

Zawieś taśmy tak, by uchwyty znalazły się na wysokości Twoich barków. Złap uchwyty i odchyl się do tyłu. Podciągnij się, aż dotkniesz uchwytami klatki. Zatrzymaj na chwilę ruch, po czym wróć do pozycji startowej.

5. Abs: przyciąganie kolan

Zawieś taśmy tak, by uchwyty znalazły się na wysokości Twoich kolan. Przyjmij pozycję do pompki, blokując stopy w uchwytach. Ugnij nogi w kolanach, tak by przenieść je najbliżej klatki, jak to możliwe. Zatrzymaj na chwilę ruch. Wróć do startu.

6. Triceps, abs: prostowanie ramion

Zamocuj TRX tak, by uchwyty były na wysokości Twojej głowy. Chwyć je i pochyl się. Ugnij ręce w łokciach, po czym powoli je wyprostuj. Staraj się przy tym nie pochylać. Powoli wróć do pozycji startowej i wykonaj następne powtórzenie.

7. Biceps, abs: uginanie ramion

Tym razem zawieś taśmy w taki sposób, by uchwyty znalazły się na wysokości Twoich barków. Chwyć je i odchyl się do tyłu. Ugnij ręce w łokciach. Wróć powoli do pozycji startowej. Zwróć uwagę na to, by to bicepsy były odpowiedzialne za cały ruch.

MH 09/11

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij