Taśmy TRX - 4 przydatne ćwiczenia

Lekkie, przenośne i proste – taśmy TRX to najlepszy sprzęt dla faceta, który nie ma za dużo czasu na trening. Zainwestuj w niego i trenuj mądrze z obciążeniem własnego ciała, gdziekolwiek jesteś.

TRX shutterstock.com

Sprawdź się

Spróbuj wykonać te cztery ćwiczenia jedno po drugim  i daj znać, czy po ostatnim masz siły na gest zwycięstwa.

REKLAMA

1. Mostek bokiem z rotacją

3 serie po 10 powt. na stronę

taśmy TRXMen's Health

Oprzyj stopy w uchwytach i zrób deskę na przedramionach. Unieś ramię, wyciągnij je pod brzuchem, a potem wykonaj skręt tułowia, unosząc ku górze. Drugie powt. zacznij bez kładzenia ramienia na podłoże.

2. Podciąganie jednorącz  w podporze

3 serie po 10 powt. na rękę

taśmy TRXMen's Health

Połóż się na plecach i złap uchwyt TRX jedną ręką, drugą skieruj ku górze. Opierając się na całych stopach, postaraj się podciągnąć na jednej ręce.

3. Podciąganie w podporze

3 serie po 15-20 powt.

taśmy TRXMen's Health

Ustaw TRX tak, aby uchwyty sięgały pasa. Złap je chwytem młotkowym i odchyl się maksymalnie do tyłu. Ręce w pozycji startowej masz mieć proste. Podciągnąć się do TRX.

4. Unoszenie  bioder na  jednej nodze

3 serie po 10 powt. na nogę

taśmy TRXMen's Health

Siądź przed TRX  i zamocuj jedną stopę w uchwycie. Połóż się tak, by kolano było zgięte pod kątem prostym.  Unieś biodra, wolną nogę kierując ku sufitowi.

Taśmowe bonusy

Trening z obciążeniem własnego ciała ma więcej korzyści niż tylko praktyczność. Oto one.

Silne połączenie

Trening na niestabilnym podłożu wzmacnia więzadła i otaczające stawy tkanki. Zwiększa również aktywność neuromięśniową. To oznacza ciało odporne na kontuzje.

Wiele płaszczyzn

Ponieważ TRX działa na jednym punkcie mocowania, zmusza ciało do pracy we wszystkich trzech płaszczyznach, a to daje lepiej zbilansowaną sylwetkę.

Zmienne wyzwania

Aby uniknąć regresu w treningu, wystarczy zmienić trudność ćwiczenia, a na TRX oznacza to jedynie zmianę kąta, zakresu ruchu lub szybkości wykonywania treningu.

Transakcja wiązana

TRX to idealne przygotowanie do pracy z dużymi ciężarami. Przy wykorzystaniu taśm możesz łatwo obniżyć czy poprawić pozycję, by idealnie naśladować tę z żelastwem.

Odsłonięty 6-pak

TRX, przy pracy na niestabilnej bazie, egzaminuje Twój ABS i mniejsze mięśnie stabilizujące. To wymusza ich dłuższe napięcie, a przy tym spalasz więcej kalorii.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA