[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Stres a kontuzje i siła ergometru, czyli fitnessowe ciekawostki MH

Sport bez kontuzji, życie bez stresu i brzuch bez oponki - to główni bohaterowie fitnessowych ciekawostek MH.

Kontuzje fot.
Chwyć za wiosła

Wiosłowanie na ergometrze pozwala spalić 45% tkanki tłuszczowej więcej niż trening na rowerku stacjonarnym. Powód? Ten rodzaj ćwiczeń angażuje więcej mięśni. Spróbuj osiągnąć 2000 metrów w 7 minut – przekonasz się, że to prawda. Dorzuć wiosła do treningu ze sztangą, a wystrzelisz metabolizm w kosmos.

Wrzuć na luz

Naukowcy z University of Missouri odkryli, że stres w pracy zwiększa ryzyko wystąpienia kontuzji. „Twoje ciało może poradzić sobie tylko z określoną dawką napięcia, niezależnie, czy jego źródłem jest praca, trening czy cokolwiek innego” – twierdzi autor badań, dr Bryan Mann. Nasza rada? Gdy miałeś cięższy dzień, zrób dobrą rozgrzewkę i nie przesadzaj z intensywnością.

Bez kontuzji

Kluczem do uniknięcia kontuzji i uwolnienia Twojego sportowego potencjału jest praca nad płynnością i mechaniką ruchów ciała. Do takich wniosków doszli uczeni z Northern Arizona University. Przy okazji następnej wizyty w siłowni wpleć w swoją rozgrzewkę wymachy ramion w górę i do boku. Być może nie napompujesz w ten sposób klaty, ale zwiększysz mobilność stawu barkowego i zmniejszysz ryzyko wystąpienia kontuzji. 

 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij