Stanie na głowie [Najlepsze ćwiczenia, których nie robisz]

Stanie na głowie to nie wywracanie treningowego świata do góry nogami,  ale niebanalny sposób na wyrzeźbienie i wzmocnienie brzucha.

trening, stanie na głowie shutterstock.com
Jeśli pracujesz nad swoim brzuchem, robiąc deskę nawet podczas czytania MH, być może potrzebujesz nowych wyzwań. Wykorzystywane  i w jodze, i w rozgrzewce MMA stanie na głowie w trójkącie to ćwiczenie całego ciała, które szczególnie mocny wycisk da Twoim mięśniom brzucha.

REKLAMA

To właściwie test jakości mięśni stabilizujących, a przy okazji wzmacnia szyję i prostowniki grzbietu, które chronią Twój kręgosłup przed kontuzjami. Chcesz trochę masy mięśniowej? Proszę bardzo – tutaj  mięśnie naramienne wykonują pracę równą niejednemu treningowi ze sztangą. Od dziś możesz mieć więc nową treningową mantę: „Głowa w dół, tyłek w górę”.  

stanie na głowie, treningMotor Presse Polska

1. Początek

Zacznij przy ścianie. Uklęknij na macie  z przedramionami na ziemi ułożonymi w trójkąt  i ze splecionymi palcami.

stanie na głowie, treningMotor Presse Polska

2. Głowa w dół

Ułóż głowę (nie czoło) między rękoma i podejdź maksymalnie stopami do przodu. Możesz skończyć, opierając się  na palcach stóp.

stanie na głowie, treningMotor Presse Polska

3. Tyłek w górę

Przenieś ciężar ciała na przed ramiona i unieś  po kolei stopy  z podłoża, pracując mięśniami brzucha.  Unoś nogi.

4. Trzymaj się

Powoli wyprostuj nogi (na początku mogą opierać się  o ścianę) i wytrzymaj w tej pozycji  10 oddechów.  Wróć na ziemię.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA