Sprint + rwanie hantli [Finisher]

Dla niektórych końcówka treningu  to czas na obniżkę tempa,  ale Ty możesz zawiesić sobie poprzeczkę wyżej i jeszcze dokręcić śrubę. Dasz radę?  

trening siłowy shutterstock.com

Bieg i rwanie

Ten minitrening da Ci maxiefekty. Z jednej strony trzeba zmierzyć się z ciężarem,  i to w ćwiczeniu rodem z dwuboju olimpijskiego, a z drugiej – sprint nie pozwala leżeć odłogiem wydolności. Zrób jak najwięcej obwodów złożonych z rwania i sprintu w ciągu 10 minut.

REKLAMA

trening z hantlamiMotor Presse Polska/Kamil Majdański

1. Na ziemię

Stań prosto w lekkim rozkroku. Wypchnij biodra w tył i ugnij kolana, aby obniżyć pozycję i chwycić hantlę prawą ręką. Dynamicznym i płynnym ruchem wstań i poderwij ciężarek, aby znalazł się najpierw na wysokości Twojego barku, a następnie nad głową. Wróć  do startu. Zrób 10 powtórzeń, najlepiej zmieniając w połowie rękę.

trening z hantlamiMotor Presse Polska/Kamil Majdański

2. Sprint

Teraz czas na bieganie na dystansie 100 metrów. Oczywiście najlepiej biegać na bieżni napędzanej siłą własnych mięśni lub po prostu przebiec wyznaczoną trasę. Klasyczne bieżnie trzeba ustawiać, co niszczy interwałowy charakter wyzwania.

3. Przed siebie

Trzymaj głowę prosto, patrząc przed siebie, a nie pod nogi czy w niebo.   Pozwoli Ci to biec w optymalnej pozycji, w której płuca mają ułatwione zadanie, a Tobie oddycha się lżej.  Oczywiście możesz też biec w miejscu. Dawaj z siebie wszystko.

Zobacz również:
Jeśli regularnie od dłuższego czasu trenujesz z ciężarami, zapewne w Twoim repertuarze znaleźć można wiele schematów wykonywania serii i powtórzeń. Drop sety, gigantserie, superserie, serie piramidalne – każda z nich ma swoje wady i zalety. Przyglądamy się bliżej tym ostatnim, ale w nieco odmiennym wariancie. 
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA