REKLAMA

Sprint i krokodylki - wykańczający finiszer treningowy

To ćwiczenie jest jak tsunami, które zmiata spotykany na swojej drodze tłuszcz. Nawet najwięksi twardziele tracą przy nim oddech. Podejmujesz wyzwanie? Jeśli tak, to już wygrałeś.

sprint, bieg, trening shutterstock.com

Plan treningu

Zacznij od jednego burpee, a potem zrób 80-metrowy sprint. Bez przerwy zrób 2 burpee i wróć sprintem do miejsca startu, gdzie zrobisz 3 burpee. I tak dalej, i tak dalej, aż zrobisz 20 burpee. Twoje nogi i płuca mogą zaprotestować już w połowie, dlatego dobrze rozkładaj siły.

1. Na ziemię

Po dobrej rozgrzewce odmierz dystans 80 m. Wykonaj pierwszy burpee: zrób przysiad i połóż dłonie na ziemi. Jednym skokiem przenieś nogi do tyłu, by znaleźć się w pozycji pompki. Obniż klatkę do ziemi, wyprostuj ręce, podskokiem wróć nogami do przysiadu, połóż ręce za głową i dynamicznie wyskocz w górę.

trening, fitnessMotor Presse Polska

2. Sprint Kontrolowany

Od razu po wylądowaniu zacznij sprint, trzymając w miarę wyprostowany tułów i pracując ramionami. Trzymaj równy rytm oddechu od pierwszego kroku. Pokonaj 80 metrów z tą samą szybkością.

trening, fitnessMotor Presse Polska

3. Drabina do piekła

Gdy tylko pokonasz zadany dystans, rób kolejny zestaw burpee. I tak szczebel po szczeblu, a każdy kolejny trudniejszy. W sumie zrobisz 220 burpee i przebiegniesz 1600 metrów sprintem. Ruszaj i nie poddawaj się!

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA