[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Spacer farmera: silny korpus z marszu [Wideo]

Zbuduj ramiona, barki i mięśnie korpusu, maszerując z obciążeniem. Po prostu.

spacer farmera fot. Shutterstock

Bonusy ćwiczenia

Stanie z obciążeniem w dłoni nie jest specjalnie wymagające, ale spróbuj przejść z czymś takim w dłoni przez dłuższy dystans. To już wymaga ostrej pracy mięśni korpusu, które stabilizują całą sylwetkę, a mięśnie skośne brzucha i barki palą po takim spacerze. Rób to ćwiczenie na początek lub koniec sesji treningowej.

Technika ćwiczenia

Stań z ciężką sztangielką w jednej dłoni. Większość facetów może zaczynać z obciążeniem od 20 do 35 kilogramów. Trzymaj ją jak walizkę, ale utrzymuj barki w jednej linii, nie przechylając się na boki. Utrzymuj taką pozycję przez całe ćwiczenie, pokonując odległość od 40 do 100 metrów. Zmień ręce i wróć do punktu startowego. W małych pomieszczeniach możesz oczywiście chodzić tam i z powrotem.

Rada eksperta

Nie bój się naprawdę dużych ciężarów. Ale trenuj z obciążeniem, które nie zepsuje poprawnej techniki. Przy odkładaniu sztangielki rób przysiady. Wystarczy jedna seria, ale możesz zwiększyć ilość do 3 powtórzeń. Wykonuj ćwiczenie raz w tygodniu.

1. Trzymaj pion Utrzymuj prostą sylwetkę, by pracowały mięśnie korpusu. Nie zginaj się na boki.

2. Krok za krokiem Zwiększaj obciążenia. Możesz brać cięższą sztangielkę lub wydłużać dystans.

3. Ekstramoc Utrudnij sobie ćwiczenie, wykonując je na nierównej nawierzchni.

 

 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij