Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Spacer farmera: silny korpus z marszu [Wideo]

Zbuduj ramiona, barki i mięśnie korpusu, maszerując z obciążeniem. Po prostu.

spacer farmera fot. Shutterstock

Bonusy ćwiczenia

Stanie z obciążeniem w dłoni nie jest specjalnie wymagające, ale spróbuj przejść z czymś takim w dłoni przez dłuższy dystans. To już wymaga ostrej pracy mięśni korpusu, które stabilizują całą sylwetkę, a mięśnie skośne brzucha i barki palą po takim spacerze. Rób to ćwiczenie na początek lub koniec sesji treningowej.

Technika ćwiczenia

Stań z ciężką sztangielką w jednej dłoni. Większość facetów może zaczynać z obciążeniem od 20 do 35 kilogramów. Trzymaj ją jak walizkę, ale utrzymuj barki w jednej linii, nie przechylając się na boki. Utrzymuj taką pozycję przez całe ćwiczenie, pokonując odległość od 40 do 100 metrów. Zmień ręce i wróć do punktu startowego. W małych pomieszczeniach możesz oczywiście chodzić tam i z powrotem.

Rada eksperta

Nie bój się naprawdę dużych ciężarów. Ale trenuj z obciążeniem, które nie zepsuje poprawnej techniki. Przy odkładaniu sztangielki rób przysiady. Wystarczy jedna seria, ale możesz zwiększyć ilość do 3 powtórzeń. Wykonuj ćwiczenie raz w tygodniu.

1. Trzymaj pion Utrzymuj prostą sylwetkę, by pracowały mięśnie korpusu. Nie zginaj się na boki.

2. Krok za krokiem Zwiększaj obciążenia. Możesz brać cięższą sztangielkę lub wydłużać dystans.

3. Ekstramoc Utrudnij sobie ćwiczenie, wykonując je na nierównej nawierzchni.

 

 

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij