[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Siła, kondycja, zdrowie: lepsza forma w 5 krokach

Do rywalizacji z przyjacielem dodaj kilka prostych ćwiczeń, żeby wypracować formę życia.

biegający facet fot. Getty Images
Australijscy naukowcy polecają tenisa z ćwiczeniami wykorzystującymi ciężar Twojego ciała. Dlaczego? Bo najnowsze badanie wykazało, że podczas 50-minutowej sesji takie połączenie pozwala utrzymywać tętno na poziomie 74% tętna maksymalnego. "W takiej grze nie ma praktycznie przerw" – mówi autor badania, dr Alistair Murphy z Charles Sturt University. Nic dziwnego, skoro za każdym razem, gdy piłka wypadnie z kortu, robisz przez minutę przysiady, pompki lub pajacyki. Nagroda? Lepsza kondycja i większe mięśnie.

Chcesz jeszcze lepiej przygotować się do pojedynku na korcie? Oto kompletny poradnik dla początkującego tenisisty.

Płaski brzuch w trzech krokach

Do swojego treningu dodaj te 3 proste ćwiczenia na mięśnie brzucha. Wykonuj 5 serii po 5 powtórzeń. Dadzą Ci w kość, ale szybko zobaczysz efekty.

Deska Ustaw się, jakbyś chciał zrobić pompkę, po czym oprzyj się na łokciach. Ciało od czubka głowy do pięt powinno być równoległe do podłoża. Wytrzymaj 10 sekund – to 1 powtórzenie.

Bird dog Unieś wysoko prawą nogę i lewą rękę, aż będą równoległe do podłoża. Zatrzymaj ruch na 10 sekund, wróć do startu i zrób to samo na drugą stronę. To jedno powtórzenie.

Deska bokiem Połóż się na boku i dźwignij na przedramię. Stopy ułóż jedna na drugiej. Unieś biodra i zatrzymaj ruch na 10 sekund. Wolną rękę oprzyj na biodrze albo wyprostuj wzdłuż tułowia.

Sprzęt to zdrowie

39 procent - o tyle zmniejszysz ryzyko kontuzji, gdy kupisz drugą parę butów biegowych. Dlaczego? Bo, jak wynika z badań opublikowanych w "Scandinavian Journal of Medicine & Science in Sport", zaczniesz lepiej dobierać buty do trasy.

W rytmie bitów

Naukowcy nie tylko potwierdzili to, co instynktownie wiedzieliśmy już od dawna, ale zwrócili uwagę na nowy, zaskakujący fakt. Okazuje się, że słuchanie muzyki podczas biegu nie tylko pozwala przyspieszyć, ale i skraca czas regeneracji! Jakie utwory wybierać? Przed i w trakcie treningu takie, które dodają Ci energii. "Bo najlepsza jest muzyka, która pomaga Ci się zrelaksować" – mówi autor badania, dr Marcelo Bigliassi.

Nowa polityka

Naukowcy nie tylko potwierdzili to, co instynktownie wiedzieliśmy już od dawna, ale zwrócili uwagę na nowy, zaskakujący fakt. Okazuje się, że słuchanie muzyki podczas biegu nie tylko pozwala przyspieszyć, ale i skraca czas regeneracji! Jakie utwory wybierać? Przed i w trakcie treningu takie, które dodają Ci energii. "Bo najlepsza jest muzyka, która pomaga Ci się zrelaksować" – mówi autor badania, dr Marcelo Big

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij