[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.7

Rwanie sztangi (snatch): prawidłowa technika [Krok po kroku]

Możesz spokojnie zapomnieć o skomplikowanych planach treningowych, składających się z dziesiątek różnych ćwiczeń.

rwanie sztangi fot. Kamil Majdański
Podrzut i rwanie wystarczą, żebyś w miesiąc przemodelował swoją sylwetkę.

1. Ustaw się jak do martwego ciągu. Stopy i kolana rozstaw na szerokość bioder. Weź wdech i opuść biodra do pozycji przysiadu, chwytając sztangę szerokim chwytem, na zamek. Zachowaj proste plecy, barki ściągnięte do tyłu. Podnieś biodra, aby poczuć napięcie w pośladkach i mięśniu dwugłowym.

rwanie sztangi fot. Kamil Majdański
2. Rozpocznij wstawanie ze sztangą, prostując nogi w biodrach i kolanach. Gdy sztanga minie kolana, pchnij biodra mocno w przód. Trzymaj sztangę przez cały czas blisko ciała.

rwanie sztangi fot. Kamil Majdański
3. Szarpnij sztangę mocno w górę, unosząc barki i wspinając się na palce. Cały czas sztangę prowadź blisko ciała. Przenieś ją nad głowę od razu na wyprostowanych ramionach. Rozrzuć stopy do boku, schodząc jednocześnie do przysiadu. Zablokuj łokcie, starając się sztangę trzymać w jednej płaszczyźnie z kręgosłupem.

rwanie sztangi fot. Kamil Majdański
4. Utrzymując sztangę nad głowę, wstań z przysiadu. Zakończyłeś właśnie pełne powtórzenie – możesz spokojnie odrzucić sztangę na pomost. Przetocz ją z powrotem na miejsce startu, aby zaliczyć kolejną repetę. Pamiętaj, aby trening zaczynać zawsze z pustym gryfem – obciążenie zwiększaj stopniowo.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij