[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


Rozgrzewka optymalna - 4 ćwiczenia

Zimne mięśnie przegrają z tymi rozgrzanymi czy to na boisku, czy przy stojakach ze sztangą. Te ćwiczenia uwolnią Twoją maksymalną siłę, moc, szybkość i sprawność.

1. Burpee i bieg dostawny

6 serii po 30 s, 30 s przerwy

Ustaw dwa pachołki  w odległości 10 m. Wykonaj jeden burpee przy jednym (A),  a potem krokiem dostawnym przemieść się do drugiego (B) i zrób kolejny burpee. Wytrzymaj  30 sekund, odpocznij  i powtórz.

PRZED MECZEM Z KUMPLAMI: 3 ćwiczenia rozgrzewkowe dla lepszych osiągów

2. Skip A

5 serii po 10, 30 s przerwy

Zacznij ten skip od uniesienia wysoko prawego kolana, poskakując jednocześnie na lewej nodze (A). Kiedy wylądujesz, opuść prawą nogę (palce do góry) i powtórz na drugą stronę (B). Dzięki temu Twoje sprinty będą eksplozją mocy.

3. Wyskok  obunóż

3 serie po 4, 90 s przerwy

Trening plyometryczny pomaga generować więcej siły w krótszym czasie. Zegnij kolana, robiąc przysiad (A), a potem, napinając uda  i pośladki, dynamicznie wyskocz w górę  (B). Im szybciej wykonasz ten ruch, tym wyżej wyskoczysz.

4. Podnoszenie sztangi

4 serie po 3,  90 s przerwy

Złap gryf, zaczynając ćwiczenie w początkowej pozycji martwego ciągu (A). Unieś sztangę do wysokości bioder, prowadząc ją blisko ciała, a potem zarzuć ciężar na barki (B). To ćwiczenie uczy współpracy wszystkie mięśnie dolnej części ciała – przecież  na boisku nie pracują one w izolacji.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij