[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.3

Rozgrzewka na 100%: popraw technikę treningu

Niezależnie od rodzaju treningu, jaki masz zamiar wykonać, niezbędnym elementem ćwiczeń jest rozgrzewka. Zminimalizuj ryzyko kontuzji i zagwarantuj sobie jeszcze większe mięśnie w zaledwie 60 sekund. Masz chwilę? Zatem do dzieła. 

Rozgrzewka na 100%: popraw technikę treningu fot. Artem Furman 2015/Shutterstock
Tę mantrę słyszysz od nas i kumpli z siłowni od zawsze: poprawna technika wykonywania ćwiczeń jest kluczowa, jeśli oczekujesz po swoim treningu szybkich efektów. Bezsensowne machanie ciężarem powoduje, że trenujesz te mięśnie, których akurat trenować nie chcesz, albo nie trenujesz w ogóle, a jedyne, co sobie gwarantujesz, to kontuzja.

REKLAMA
 

To gdzie ta dobra wiadomość? Tutaj: poprawić technikę wykonywanych ćwiczeń możesz wg naukowców, nie wybierając się nawet na siłownię. Wystarczy, że poprawisz orientację przestrzenną, by łatwiej radzić sobie ze skomplikowanymi, złożonymi ćwiczeniami, jak podrzut czy rwanie kettlebella – tłumaczą badacze z Anglii. Wykonuj naszą minigrę 2 razy w tygodniu, a lepsza komunikacja między mózgiem a mięśniami pozwoli Ci budować formę szybciej i bez ryzyka kontuzji.

Wyciągnij z treningu jeszcze więcej

Popraw orientację przestrzenną i koordynację, by na siłowni walczyć o mięśnie, a nie o kontuzję.

1. Narysuj na kartce papieru A4 kettlebella i wytnij go. Zawieś go na ścianie na wyciągnięcie ręki.

2. Zasłoń jedno oko i powoli zacznij sięgać po kettlebell. Zatrzymaj ruch kilka milimetrów przed ścianą.

3. Wprowadź element wytrącający Cię z równowagi, by poprawić ocenę Twojej pozycji w przestrzeni. 

Nie tylko w siłowni

Trening to nie wszystko – spalaj więcej kalorii w ciągu dnia, dokonując kilku prostych zmian.

1. Do pracy jedź rowerem, a nie autem.  

2. Wstawaj od biurka tak często, jak możesz.

3. Wchodź po schodach, zamiast jeździć windą.

Choć wydaje się to banalne, porządna rozgrzewka przed treningiem to absolutna podstawa. Sprawdź, w jaki sposób nie tylko się rozgrzać, ale też wykorzystać moc mięśni w 100%.

MH 03/2014

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij