[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.1

Rozgrzewka na 100%: aktywuj swoje mięśnie

Skuteczność Twojego treningu, a zatem i Twoja sylwetka, zależy od tego, jak się do niego przygotujesz. Oto prosta i szybka rozgrzewka, która uwolni Cię od tzw. tzw. napięcia mięśniowo-powięziowego. Dzięki niej wyzwolisz 100% mocy swoich mięśni.

klatka piersiowa fot. Nejron Photo, 2015, shutterstock.com
Szykujesz się do pobicia rekordu w kolejnym ćwiczeniu? W takim razie co powiesz na to, że nawet właściwie rozgrzane mięśnie pracują prawdopodobnie tylko na 90% mocy? Od pełnej aktywacji powstrzymywać może je jeszcze tzw. napięcie mięśniowo-powięziowe.

Dobra wiadomość jest taka, że tej niesympatycznej przypadłości możesz w zasadzie pozbyć się od ręki. Wystarczy, że po kilkuminutowej rozgrzewce wykonasz poniższy zestaw ćwiczeń, a natychmiast rozluźnisz mięśnie, błyskawicznie zwiększysz ich zakres ruchu i odblokujesz pozostałe 10% ich mocy.

Efekt? Kolejny rekord jest Twój. A teraz wracaj na salę i solidnie trenuj na następny.


REKLAMA

Rozgrzewka przed treningiem w siłowni rys. Jason Pickersgill
1. Klatka piersiowa

Umieść piłkę tenisową na wysokości lewej piersi i dociśnij ją do ściany. Powoli poruszaj się w lewo, by przetoczyć piłkę na środek klatki. Zrób 10 takich powtórzeń, po czym powtórz ruch w prawą stronę.

Rozgrzewka przed treningiem w siłowni rys. Jason Pickersgill
2. Plecy

Połóż się tyłem, dwie piłki tenisowe mając pod plecami po obu stronach kręgosłupa. Prawą rękę wyprostuj za głowę, a lewą w stronę sufitu. Zamień ręce (prawa w górze, lewa w dole). Powtórz taki ruch 10 razy.

Rozgrzewka przed treningiem w siłowni rys. Jason Pickersgill
3. Nogi

Usiądź na rollerze (wałku), lewą nogę opierając na podłodze. Załóż na nią prawą nogę. Pochyl się mocno do tyłu, po czym mocno przetocz się na wałku do przodu i w tył – łącznie 10 razy. Powtórz ruch z odwrotnym ułożeniem nóg.

MH 04/2014

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij