[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Rozgrzewka na 100%: 3 ćwiczenia dla lepszych osiągów

Umówiłeś się z kumplami na mecz i choć gracie na osiedlowym orliku, dla Was jest to (co najmniej!) finał Ligi Mistrzów, prawda? Znamy to uczucie. Jeśli chcesz zaprezentować się z dobrej strony, pamiętaj o rozgrzewce. Oto 3 kroki, dzięki którym wygrasz każde starcie.

piłka nożna fot. Sergey Nivens, 2015, shutterstock.com
Większość z nas zapomina o niej, niektórzy bezczelnie z niej rezygnują. Oczywiście niesłusznie, bo jak dowodzą badania przeprowadzone przez Exercise Physiology Laboratory na Luton University, właściwa rozgrzewka może znacząco wpłynąć na osiągi na boisku i poza nim.

Naukowcy podzielili graczy rugby na dwie grupy. Pierwsza z nich zrobiła przed meczem rozgrzewkę (5-minutowa przebieżka, wykonane bez przerw jedno po drugim ćwiczenia koordynacyjne, przedstawione obok, trzy 30-sekundowe sprinty), podczas gdy druga weszła na boisko z marszu.

Zgadnij, która grupa dzieliła i rządziła?

Rozgrzewka na 100%: 3 ruchy do lepszych osiągów rys. Infomen/Debut Art
Twoja rozgrzewka

1. Skip „C”

Przez 40 s biegnij jak najszybciej w miejscu, zbliżając pięty do pośladków.


Rozgrzewka na 100%: 3 ruchy do lepszych osiągów rys. Infomen/Debut Art
2. Przeplatanka

Biegnij w bok, krzyżując nogi. – Po 20 powtórzeń w obie strony.


Rozgrzewka na 100%: 3 ruchy do lepszych osiągów rys. Infomen/Debut Art
3. Skip „A”

Biegnij szybko w miejscu przez 40 s, unosząc wysoko kolana.

200% - o tyle bardziej intensywny będzie Twój trening, jeśli wykonywać go będziesz z kumplem, którego formę uważasz za lepszą. To się nazywa duch rywalizacji.

Źródło: Kansas State University

MH 06/2014

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij